آیا مارگو رابی دوباره نقش هارلی کوین را بازی خواهد کرد؟ ما می توانیم پاسخ خود را داشته باشیم



مارگوت رابی، بازیگر، در مورد احتمال بازگشت برای بازی در نقش هارلی کوئین در پروژه دیگری از دی سی اظهار نظر کرده است و بعید به نظر می رسد. لیدی گاگا نقش این شخصیت را در Joker: Folie à Deux امسال بازی می‌کند و رابی همیشه آرزو داشته است که بتواند این شخصیت را در نقش یک بازیگر دیگر انتخاب کند.

رابی گفت: “من همیشه دوست داشتم هارلی شخصیتی باشد که به بازیگران زن دیگر منتقل شود، مانند بسیاری از شخصیت های مرد نمادین. این همیشه رویای او بوده است.” تنوع. “هارلی بسیار سرگرم کننده است و می تواند به جهات مختلف برود. شما او را در دستان دیگری قرار می دهید، و مثل این است که “آنها قرار است با او چه کار کنند؟” گزینه ها بی پایان هستند.»

رابی در فیلم های جوخه انتحار، پرندگان شکاری و جوخه انتحار نقش هارلی کوئین را بازی کرد. همانطور که گفته شد، لیدی گاگا برای دنباله جوکر امسال که در ماه اکتبر اکران می شود، دوباره این نقش را بازی می کند. طبق گزارش‌ها، دنباله از استعدادهای لیدی گاگا در موسیقی بهره‌برداری خواهد کرد، اما انتظار نمی‌رود این فیلم یک موزیکال تمام عیار باشد.

همچنین در این مصاحبه، رابی در مورد امکان فیلم باربی دیگری صحبت کرد. با توجه به اینکه باربی بیش از 1.4 میلیارد دلار درآمد داشت و بزرگترین فیلم سال 2023 بود، مردم به طور طبیعی فکر می کردند که آیا دنباله ای وجود خواهد داشت. او افزود: «این یک سه گانه نبود.»

یکی از پروژه های بزرگ بعدی رابی، پیش درآمد بدون عنوان Ocean's 11 است که در آن او و رایان گاسلینگ دوباره از باربی با هم متحد می شوند تا در فیلمی در دهه 1960 نقش پدر و مادر دنی و دبی، اوشن را بازی کنند.

بخوانید  Les meilleures destinations pour voyager en été

تحریریه مجله بازی یک گیمر