توسعه بازسازی Ubisoft: Prince of Persia لغو نشد

بازسازی شاهزاده ایرانی ادامه دارد. به نظر می رسد که برنامه ریزی یوبی سافت برای توسعه و انتشار بازی Prince of Persia: The Sands of Time بسیار آشفته بوده است. این بازی در سال 2020 معرفی شد و قرار بود در ژانویه 2021 منتشر شود اما این بازسازی بارها به دلیل کیفیت بصری ضعیف و ارزش تولید پایین مورد انتقاد طرفداران قرار گرفت.

در گذشته اطلاعاتی در مورد پروژه های در حال ساخت یوبی سافت منتشر شده بود که نشان می داد این بازسازی تنها بازی در حال توسعه از سری شاهزاده ایرانی نخواهد بود. به نظر می رسد که شعبه مونپلیه Rayman Origins در حال کار بر روی Prince of Persia 2.5D با الهام از سری Ori هستند.

شاهزاده ایرانی در بازسازی بازی Prince of Persia Sands of Time

از زمان اعلام تغییر تولید کننده بازسازی شاهزاده پارسی، یوبی سافت اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر نکرده و در نتیجه برخی از طرفداران احتمال لغو این پروژه را گمانه زنی کرده اند. در همین راستا، یوبی سافت در بیانیه ای رسمی به طرفداران اطمینان داد که بازسازی بازی Prince of Persia: The Sands of Time لغو نشده است و استودیو مونترال همچنان در حال کار بر روی آن است.

شما می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی با ما در میان بگذارید.

یوبی‌سافت بعداً چندین بار تاریخ انتشار را به تعویق انداخت تا اینکه در ماه مه امسال اعلام کرد که ساخت نسخه بازسازی شده Prince of Persia: The Sands of Time از استودیو Pune و Mumbai در استودیوی مونترال که نسخه اصلی آن را در سال 2003 تولید کرد، منتقل شده است. ثبت شود.

بخوانید  Guardians of the Galaxy Vol. 3 کارگردان جیمز گان در مورد "خستگی ابرقهرمانی" صحبت می کند

یوبی سافت در یک بیانیه مطبوعاتی جدید اعلام کرد که ساخت نسخه بازسازی شده Prince of Persia: The Sands of Time لغو نشده است.

یوبی سافت می گوید هنوز اطلاعاتی برای به اشتراک گذاشتن تاریخ انتشار بازی وجود ندارد و برنامه های آینده این شرکت با طرفداران به اشتراک گذاشته خواهد شد. این صحبت ها نشان می دهد که حداقل برای آینده نزدیک وضعیت این بازی همچنان مبهم باقی خواهد ماند.

یوبی سافت اعلام کرده است که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای بازسازی نسخه های دیگری از سری شاهزاده ایرانی وجود ندارد. یوبی سافت اوایل سال جاری تایید کرد که پس از تغییر دست استودیو، انتظار نمی رود که بازسازی شاهزاده ایرانی: شن های زمان در سال مالی 2023 منتشر شود.

برنامه ویدیویی یک گیمر را در یوتیوب تماشا کنید

  • هفدهمین بارگذاری مجدد: شاهزاده ایرانی