رکورد بیننده فینال مسابقات قهرمانی لیگ افسانه های جهان

بر اساس آمار منتشر شده توسط مرکز تجزیه و تحلیل Esports Charts، در جریان فینال که دیروز برگزار شد، بیش از 5.1 میلیون نفر این مسابقه را تماشا کردند. این آمار رشد بسیار چشمگیر بینندگان این مسابقات را نشان می دهد. زیرا در فینال 2021 این آمار تنها به بیش از 1 میلیون بیننده رسید و به نظر می رسد که رویداد پایانی امسال با تفاوت قابل توجهی نسبت به سال قبل محبوبیت داشته باشد.

پخش فینال مسابقات قهرمانی جهانی League of Legends رکورد جدیدی را در بینندگان به ثبت رساند.

به طور کلی، به نظر می رسد که رویداد قهرمانی جهانی League of Legends امسال یک موفقیت چشمگیر بوده است. این دستاورد می تواند برای اهداف ورزش های الکترونیکی Riot Games بسیار مفید باشد. زیرا امسال برای اولین بار بود که هواداران می توانستند حضوری در مسابقات شرکت کنند و به دلیل کووید محدودیتی وجود نداشت.

مکان فینال League of Legends

علاوه بر این، با نگاهی به داده های منتشر شده توسط Esports Charts می توان به نکات جالب دیگری نیز پی برد. به عنوان مثال، اختلاف بین بینندگان نیمه نهایی و فینال امسال به حدود سه میلیون نفر رسید و تمامی رویدادهای برگزار شده در فینال امسال به طور متوسط ​​یک میلیون بیننده جذب کردند. به گزارش سایت Esports Charts، در طول رقابت های آخر هفته حدود 142 میلیون ساعت گیم پلی تماشا شده است. علاوه بر این، حساب توییتر Esports Charts اعلام کرد که 2.8 میلیون شبکه توییچ، 1.7 میلیون یوتیوب و 600000 بیننده دیگر این مسابقات را از طریق فیس بوک، تروو و آفریقا تماشا کردند.

بخوانید  CoD: Modern Warfare 2 و Warzone 2 - Ronin Event Path قسمت 2 راهنمای استتار

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

فینال مسابقات قهرمانی جهانی League of Legends اخیرا در Chase Center در ایالت کالیفرنیا برگزار شد و طرفداران این بازی شاهد تقابل هیجان انگیز دو تیم قدرتمند کره ای T1 و DRX بودند. تیم هایی که هر دو موفق شدند با غلبه بر تیم های قدرتمند چین و کره به فینال راه پیدا کنند.