تهیه‌کننده سابق Battlefield 4 به DICE بازگشت تا رهبری فرنچایز تولید را بر عهده بگیرد

سیرلند این حرکت را اعلام کرد در توییتر، با بیان این که “چیزها واقعاً کاملاً متفاوت هستند (به نحوی خوب)”. تهیه کننده اصلی جدید اضافه کرد که “به دنبال این است که آینده Battlefield را درخشان تر و بهتر از همیشه بسازد!”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



به گفته سیرلند آنچه که این به طور خاص مستلزم آن است نیاز به صبر دارد. “اطلاعات در این مورد [that] در واقع به این معنی است که جزئیات بیشتر در طول زمان منتشر می شود، اما مطمئن باشید که من به نظرات شما، مشکلات شما، ایده های شما گوش خواهم داد و در بازی ای که دوست دارید بازی کنید، قهرمان خواهم شد.

اما برنامه های بزرگی برای سریال در آینده وجود دارد. گفته می شود که Electronic Arts چندین تجربه جدید Battlefield را در دست ساخت دارد، از جمله یک کمپین داستانی از یک طراح سابق Halo.

الکترونیک آرتز آهنگی از گروه Battlefield جمع آوری می کند. دیوید سیرلند – که قبلاً در Battlefield V، Battlefield 1 و Battlefield 4 کار کرده بود، به عنوان تهیه کننده اصلی این فرنچایز به DICE بازگشت.

اخیراً، سیرلند بیش از دو سال در توسعه دهنده Sharkmob در Vampire: The Masquerade – Bloodhunt کار کرده است. این بازی پشتیبانی توسعه کمتری را شاهد خواهد بود که پایه بازیکن کوچک شده است.

بخوانید  فقط با 30 دلار یک جفت هدفون بلوتوث عالی بخرید