تلاش یک دهه ای برای ساخت Alice: Asylum به پایان رسیده است



مک گی، سازنده آمریکایی اعلام کرده است که تلاش یک دهه برای دریافت Alice: Asylum – سومین بازی نظری از سری Alice – به پایان رسیده است.

پس از اتمام یک آلیس: کتاب مقدس طراحی پناهگاه– یک سند عظیم شامل هنر مفهومی، مفاهیم اساسی طراحی بازی و اهداف روایی – مک گی گفت که او مذاکرات با Electronic Arts، شرکتی که مالکیت معنوی آلیس را در اختیار دارد، از سر گرفته است تا ببیند آیا EA مایل به تامین مالی Alice: Asylum یا اجازه دادن به IP است. بیرون

EA از انجام هر کدام خودداری کرد. مک گی گفت که EA بودجه را به دلیل “تحلیل داخلی مالکیت معنوی، شرایط بازار و جزئیات پیشنهاد تولید” واگذار کرده است و نمی‌خواهد مجوز مالکیت معنوی را صادر کند زیرا “Alice” بخش مهمی از کاتالوگ کلی بازی‌های EA است. و فروش یا صدور مجوز آن چیزی نیست که آنها در حال حاضر آماده انجام آن هستند.”

مک گی کارگردانی دو بازی قبلی آلیس، Alice و American McGee’s Alice Madness Returns را بر عهده داشت. او سال‌هاست که تلاش می‌کند تا سومین بازی Alice را از صحنه خارج کند، و یک Patreon را برای کمک به ایجاد یک طرح تولید و طراحی باز می‌کند – با اذعان به اینکه این کاملاً به EA بستگی دارد که آیا بازی سوم Alice چراغ سبز باشد یا خیر.

اکنون، با تصمیم EA، مک‌گی گفت که تیم تمام گزینه‌ها را برای ساخت سومین بازی آلیس «استخراج کرده است» و «هیچ راه دیگری برای این پروژه وجود ندارد».

بخوانید  به‌روزرسانی جدید ایکس‌باکس Palworld به تازگی چند نفره را شکست

او صفحه Alice: Asylum Patreon را می بندد و تا زمانی که محتوا باقی می ماند، دیگر تلاشی برای جمع آوری کمک مالی برای Alice: Asylum نخواهد کرد. مک گی گفت که او همچنین به طور کامل با سری آلیس خداحافظی می کند و گفت: “من همچنین با “آلیس” و به طور کلی تولید بازی به نقطه پایانی رسیده ام. هیچ ایده یا انرژی دیگری برای ایجاد یک بازی جدید آلیس ندارم. “

مک گی ادامه داد: “من همچنین علاقه ای به دنبال کردن ایده های جدید بازی در زمینه محیط توسعه فعلی بازی ندارم.” اگر کسی بتواند EA را متقاعد کند که «Aylum» را بسازد، می‌خواهم به صراحت بگویم که از این به بعد، هیچ تمایلی برای مشارکت در این توسعه یا هر توسعه مرتبط با آلیس ندارم.»

مک گی یادداشت Patreon را با تشکر از حامیان برای سالها حمایتشان به پایان رساند. مک گی گفت: “ما می دانستیم که وقتی وارد این ماجراجویی شدیم، شکست یک امکان بود. اما می خواستیم به چیزهای غیرممکن اعتقاد داشته باشیم – و از انجام آن لذت می بردیم تا لحظه ای که واقعیت خود را در کشور شگفت انگیز ما تحمیل کرد.” “اغلب گفته می شود که وقتی یک در بسته می شود، در دیگری باز می شود. این امری پیش پا افتاده اما واقعی است. و امیدوارم برای همه شما، این بسته شدن ماجراها و رویاهای بیشتری را به زندگی بیاورد.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  تریلر گیم پلی Dragon's Dogma 2 دنیای بسیار بزرگ تری را نشان می دهد اما تاریخ انتشار ندارد