یادداشت بردارید، سونی و مایکروسافت: نینتندو خرید گیفت کارت سوییچ را کمتر بدبخت کرده است

به این ترتیب، من تقریباً به طور انحصاری به خرید بازی های دیجیتالی روی آورده ام. ویترین های دیجیتال روی کنسول ها، و به ویژه Switch eShop، به احتمال بسیار کمتری کیفیت معاملات را با همان کیفیت بازی های فیزیکی ارائه می دهند، بنابراین من مجبور می شوم معاملات خودم را انجام دهم. این بیشتر شامل خرید کارت های هدیه در هنگام فروش است – بهترین معاملات معمولاً قیمت را 20٪ کاهش می دهند، که به معنای دریافت 20٪ تخفیف برای هر چیزی است که در نهایت می خرم (و این به فروش هایی که ممکن است این فروشگاه های دیجیتال ارائه دهند اضافه می کند) . این بهترین راه برای صرفه جویی در پول بدون قربانی کردن راحتی دیجیتالی است که به شدت به آن نیاز دارم.

در هر صورت، نمی‌توانم احساس کنم به قسمت شخصی خودم از Twilight Zone رسیده‌ام، که در آن یک جنبه آنلاین مجاور عملیات نینتندو در واقع برتر از مایکروسافت و سونی است. برنامه کوپن بازی احیا شده را اضافه کنید، و این دو شرکت باید شروع به توجه کنند.

این پیشنهادات 20 درصدی همیشه اتفاق نمی‌افتد، و نه همیشه در سیستمی که در آن بیشتر به پول در کیف پول مجازی خود نیاز دارم، بنابراین از یافتن کارت‌های هدیه Xbox Live، PSN و Switch eShop با 20 درصد تخفیف Costco بسیار هیجان‌زده شدم. به تازگی. معمولاً، من این کارت‌ها را به‌صورت دیجیتالی می‌خرم تا از وارد کردن دستی همه آن کدها اجتناب کنم (که Costco این کارت‌های هدیه 100 دلاری را در چهار بسته 25 دلاری به فروش رساند، بدتر شد). اما تصمیم گرفتم کارت هدیه فیزیکی بخرم، زیرا با پایان فروش آن روز، می‌خواستم مطمئن شوم که فراموش نمی‌کنم آنها را به صورت آنلاین سفارش دهم، جایی که ممکن است حواس‌ام را پرت کند، مثلاً داستانی در مورد اندام تناسلی جک بلک سانسور شده در The نمایش کلی کلارکسون همانطور که شما انجام می دهید.

بخوانید  اخبار و به‌روزرسانی‌های روز MAR10 2024

وقتی بالاخره زمان باز کردن بسته فرا رسید، متوجه شدم که برای خراشیدن کارت ها به یک سکه نیاز دارم. نتوانستم یکی را پیدا کنم (اگر باید جستجوی علوفه در فاضلاب?)، فکر کردم از ناخن یا یک قیچی استفاده کنم، اگرچه می‌دانستم که قبلاً یک کارت هدیه را برایم غیرقابل خواندن کرده بود. ببینید، من ابتدا کارت های سوئیچ را باز کردم تا شگفتی شگفت انگیزی را در قالب دو کلمه کشف کنم: Peel Off.

سعی نکنید کد را بخوانید.  من قبلا آن را پس گرفته ام، قول بده
سعی نکنید کد را بخوانید. من قبلا آن را پس گرفته ام، قول بده

من که دلسرد نشدم، به سراغ کارت‌های هدیه Xbox خود رفتم، لفاف را باز کردم (برای هیچ یک از اینها نیازی به قیچی یا دست زدن نیست!) و از اینکه متوجه شدم آنها کدهای خراش کلاسیک را نگه داشته اند، ناامید شدم. گیفت کارت های PSN را باز کردم و بدبختی دوباره رخ داد: دیگر خبری از کدهای خراش نیست.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

من یک علاقه مند به بازی های دیجیتال هستم. من جنبه‌های منفی «مالکیت» دیجیتال را می‌شناسم، خواه این توانایی شرکت‌ها برای قطع ارتباط با شما باشد. متن کتاب های خود را تغییر دهید، به طور قاطعانه پول خود را رد کنید یا در غیر این صورت زودگذر را نشان دهید، شما در واقع فقط به ماهیت رسانه مجوز می دهید. اما وقتی نوبت به انجام بازی‌ها می‌رسد، تنبل و تکان‌دهنده هستم: اغلب می‌خواهم بین چند بازی مختلف به‌سرعت جابه‌جا شوم، و خوب، کمرم درد می‌کند و نمی‌خواهم هر بار بلند شوم. و یک دیسک جدید وارد کنید، تا آنجا که گربه من دوست دارد ببیند که این دیسک‌ها مکیده شده یا از کنسول بیرون می‌آیند. و من به خصوص نمی خواهم در دیگری باشم اتاق خواب اگر سوئیچ خود را در خانه‌ام حمل کنم، از مجموعه بازی‌های من است. همین فکر من را لرزاند.

بخوانید  تمایل احتمالی ایداس مونترال به احیای مجموعه بازی Deus Ex

بله، در مقطعی از آخرین باری که کارت هدیه فیزیکی خریدم – بدون شک ناامیدانه به خرید و فروش نسخه های Wii Play، تالار مشاهیر پین بال و Blob برای چیزی که فقط می توانم آن را ناچیز فرض کنم متوسل شدم – صنعت کارت هدیه باعث شده است بزرگترین پیشرفت تکنولوژیکی زندگی من در جایگزینی کدهای اسکرچ است. این بهترین کشفی است که من از زمانی که شش سال پس از خرید آن کشف کردم، این است که یک گلدان فوری طراحی شده تا درب خود را نگه دارد.

من هرگز انتظار نداشتم که نینتندو در مورد هر چیزی که به خدمات آنلاین آن مربوط می شود، از رقبا پیشی بگیرد. اما به نظر می رسد که این موضوع در مورد کارت های هدیه بسیار صدق می کند.

کاملاً هیجان‌زده، کد را پشت سر گذاشتم، فقط متوجه شدم که نینتندو به‌طور غیرقابل توضیحی به نظر می‌رسد نوعی تایمر خنک‌دان دارد که مانع از استفاده بیش از حد از کدها در مدت زمان کوتاهی می‌شود. من آنقدر از این بهبود کیفیت زندگی خوشحال بودم که حتی اهمیتی هم نمی‌دادم، زیرا می‌دانم نباید انتظار داشته باشم که همه چیز خوب پیش برود، همانطور که در این هفته فهمیدم که تعمیرکاران دودکش خانه‌ام از من خواسته‌اند که توضیح دهم چگونه باید دوباره نصب کنند. لوله های خاص

این ممکن است یک دسته قدیمی از کارت های Xbox و PSN باشد که من خریداری کرده ام، اما تفاوت ممکن است به دلیل سازنده باشد. بر اساس پشت کارت، نینتندو با InComm Payments شریک می شود، در حالی که مایکروسافت و سونی هر دو از Fastcard e2interactive استفاده می کنند. نمی‌دانم چه مدت است که این لایه‌برداری‌ها وجود دارد، اما هستند شگفت انگیز.

تحریریه مجله بازی یک گیمر