تریلر گیم پلی Dragon’s Dogma 2 دنیای بسیار بزرگ تری را نشان می دهد اما تاریخ انتشار ندارد



در جریان رویداد کپکام، نگاه جدیدی به Dragon’s Dogma 2 داشتیم. بسیاری از چیزهایی که ما آموخته ایم این است که Dragon’s Dogma 2 مشابه نسخه اصلی خواهد بود، اما Capcom نکات جالبی از جمله اطلاعات در مورد اندازه جهانی و گیم پلی مبتنی بر فیزیک را حذف کرده است.

Dragon’s Dogma یک موفقیت کالت بود، در زمان عرضه نقدهای مناسبی دریافت کرد، اما در سال‌های پس از آن طرفداران بیشتری را جذب کرد. این دنباله روی موتور RE اجرا خواهد شد و کارگردان اصلی بازی Hideaki Itsuno برای آن بازگشته است. Capcom بازی را بیشتر مخفی نگه داشته است، اما قبلاً قول داده بود که هوش مصنوعی و فناوری مبتنی بر فیزیک و همچنین طیف گسترده ای از انواع سلاح ها و کلاس ها را داشته باشد.

کارگردان هیداکی ایتسونو در جریان استریم گفت که Dragon’s Dogma 2 در دنیایی تقریباً چهار برابر بزرگتر از Dragon’s Dogma اصلی می گذرد. جهان قبلاً در این بازی بزرگ بود و سفرهای سریع بسیار محدودی داشت، بنابراین ما امیدواریم که آنها مانت اضافه کنند – شاید یک اژدها؟ – و گزینه های مدرن سفر سریع.

Itsuno همچنین به گیم پلی ای اشاره کرد که از «فیزیک همهجانبه» استفاده می کند و نمونه هایی مانند تخریب یک پل یا شلیک به پای هیولا را ارائه کرد. این می تواند یک تغییر بزرگ در مبارزه نسبت به نسخه اصلی باشد، اما تریلر متوقف نشد تا به ما نشان دهد که چگونه کار خواهد کرد. به کنار فیزیک جدید، انتظار بسیاری از چیزهایی که می دانید را داشته باشید. Dragon’s Dogma 2 یک RPG جهان باز تک نفره خواهد بود که به شما امکان می دهد پیاده خود – یک NPC همراه – و حداکثر دو پیاده از سایر بازیکنان را بیاورید. Itsuno اشاره کرد که این بازی دارای حرفه های جدیدی برای بازیکنان و همچنین هیولاهای جدیدی مانند Medusa خواهد بود.

بخوانید  توسعه دهندگان برنامه ای برای انتشار Diablo 4 در Game Pass ندارند

ما همچنین توانستیم دو شخصیت را که نقش بزرگی در داستان بازی می‌کنند و روی جلد بازی ظاهر می‌شوند، کشف کنیم: اولریکا، کمان‌دار و نادینیا، کاهن اعظم. نادینیا به خصوص جالب توجه است، زیرا او با چهره پلنگی خود بخشی از نژاد Beastren است. کپکام همچنین تایید کرد که Dragon’s Dogma II روی پلی‌استیشن 5، استیم و ایکس‌باکس سری X|S ظاهر خواهد شد، اما تنها اطلاعاتی که منتظر آن هستیم: تاریخ انتشار را حذف کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر