تلاش دانته برای نابودی خانواده دام در تریلر نهایی Fast and Furious 10

لوئیس لتریرکارگردان فیلم Transporter 2 (Transporter 2) پس از آن فیلم Fast and Furious 10 را کارگردانی کرد. جاستین لین او این وظیفه را بر عهده گرفت که در ابتدای فیلمبرداری از سمت خود به عنوان کارگردان کنار رفت. جاستین لین، نویسنده F9: The Fast Saga، فیلمنامه Fast X را نوشته است. دن مازو تبدیل به رشته نویسندگی شد. نیل موریتز، جاستین لین، جف کرشنبام و سامانتا وینسنت آنها به همراه وین دیزل مسئولیت تولید پروژه را بر عهده داشتند.

دانلود فیلم آپارات

دیزل شراب میشل رودریگز، تایریس گیبسون، لوداکریس، جوردانا بروستر، ناتالی امانوئل، سونگ کانگ، جان سینا، جیسون استاتهام و اسکات ایستوود آنها نقش های قبلی خود را در فیلم Fast X تکرار می کنند. بازیگران جدید فیلم نیز می توانند باشند جیسون موموآبازیگر آکوامن دانیلا ملکیورمجری که در The Suicide Squad (جوخه انتحار) ظاهر می شود، بری لارسونبازیگر حضور در کاپیتان مارول و آلن ریچسونبه بازیگر ریچر اشاره کرد.

یونیورسال پیکچرز جدیدترین تریلر فیلم Fast and Furious 10 را در آستانه اکران این فیلم منتشر کرد.

در خلاصه داستان فیلم Fast X می خوانیم: «در فیلم Fast and Violent، 5 Dom و گروهش یک فروشنده مواد مخدر برزیلی به نام Hernan Reyes را کشتند. چیزی که آنها نمی دانند این است که دانته پسر ریس شاهد همه اینها بوده است و 12 سال گذشته را صرف برنامه ریزی برای رویارویی با Dom کرده است. طرح دانته خانواده Dom را از لس آنجلس به دخمه های رم، از برزیل تا لندن و از پرتغال تا قطب جنوب پراکنده می کند. اتحادهای جدید شکل می گیرد و دشمنان قدیمی به هم می خورند، اما زمانی که Dom به هدف نهایی دانته پی می برد همه چیز تغییر می کند.

بخوانید  نقشه CoD: Warzone 2 Ashika Island تیز شد و فردا به طور کامل فاش شد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که یونیورسال پیکچرز آخرین تریلر فیلم Fast X، دهمین قسمت از سری Fast and Furious را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. فیلم Fast and Furious 10 قرار است در تاریخ 29 می (19 می) اکران شود.