نقشه CoD: Warzone 2 Ashika Island تیز شد و فردا به طور کامل فاش شد



Call of Duty: Warzone 2 قرار است نقشه‌ای کاملاً جدید برای فصل 2 دریافت کند و اکتیویژن اولین تیزر کلیپ را برای نقشه آینده Resurgence منتشر کرده است.

در توییتی از حساب رسمی توییتر Call of Duty آمده است: «قبل از نبرد از زمان ذن لذت ببرید». در این ویدیو توپی که در شن و ماسه غلت می‌خورد با متن ژاپنی که به شیر دریایی ترجمه می‌شود، نمایش داده می‌شود. آ توییت دوم Call of Duty مکان جدید Ashika Island را نامگذاری کرده است و بازیکنان می توانند منتظر افشای نقشه در 31 ژانویه باشند.

علاوه بر نقشه عظیم Al Mazrah از Warzone 2، جزیره Ashika به عنوان یک نقشه کوچکتر برای حالت های بازپرداخت بتل رویال عمل می کند، که احتمالاً از نظر اندازه با نقشه های respawn قبلی از Rebirth Island و Fortune’s Keep قابل مقایسه خواهد بود.

متن ژاپنی موجود در تیزر همچنین از شایعات و درزهای قبلی مبنی بر اینکه فصل 2 تم ژاپنی خواهد داشت پشتیبانی می کند. اکتیویژن تایید کرده است که حالت DMZ برای شروعی تازه پاک شده است، Al Mazrah دارای یک گولاگ سنتی 1v1 خواهد بود و بهبودهای زیادی در کیفیت زندگی برای Modern Warfare 2 و Warzone 2 وجود خواهد داشت.

علاوه بر این، چندین خرابی و رفع اشکال قبل از فصل 2 برطرف شد. به‌روزرسانی 30 ژانویه چندین مشکل پایداری را برطرف کرد، و یادداشت‌های وصله 20 ژانویه شامل رفع اشکالاتی بود که چت درون بازی و پاس نبرد را آزار می‌داد.

رده‌بندی قدرتمندترین سلاح‌های Call Of Duty در تمام دوران

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  پوشش تصویری زنده رویداد مایکروسافت توسط زومجی؛ ساعت 20 امشب + قیمت کارت هدیه