تعدیل استودیو سازنده بازی Life is Strange: True Colors

پس از گمانه زنی ها، او بعداً اعلام کرد که در قسمت روایت فقط درباره مدیران تیمش صحبت کرده و در مورد سایر تیم ها و مدیران چیزی نگفت. با این توییک، بازی هایی که در شرف انتشار هستند احتمالا مشکلی نخواهند داشت. اما باید دید این موضوع چه تاثیری بر پروژه های آینده مانند بازی های احتمالی جدید در سری Life is Strange خواهد داشت.

Deck Nine، توسعه دهنده Life is Strange: True Colors، اخیراً کارکنان خود را اخراج کرده است.

قسمت اول The Expanse: A Telltale Series در تاریخ 5 آگوست (27 ژوئیه) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X. Xbox Series S و رایانه شخصی از طریق فروشگاه Epic Store منتشر خواهد شد. چهار قسمت دیگر هر دو هفته یکبار پخش خواهد شد. انتشار یک بسته اضافی برای آینده نیز تایید شده است. با این حال، اطلاعات بیشتری به اشتراک گذاشته نشده است.

او همچنین از استودیوها خواست تا «مردم را تماشا کنند D9 داشته باشند و پشیمان نخواهند شد.» جالب اینکه بالو بعداً گفت که افرادی که اخراج شدند، رهبران تیم بودند: «رهبران تیم من یک شمشیر دریافت کردند و در مقابل این شمشیر ایستادند. به جای اینکه از بین ما انتخاب کنند، خودشان انتخاب کردند. من هرگز کسی را ندیده‌ام که چنین کاری شجاعانه در بازی‌ها انجام دهد و امیدوارم دیگر هرگز او را نبینم.”

Deck Nine Games، سازنده عناوینی مانند Life is Strange: True Colors و The Expanse: A Telltale Series، با اخراج مواجه شده است. الیزابت بالوطراح روایت استودیو این خبر را در توییتر منتشر کرد و نوشت: «بسیاری از همکاران فوق‌العاده، مهربان و با استعداد من در Deck Nine پایان یافته‌اند و قلب من برای آنها شکسته است».

بخوانید  Balder's Gate 3 بهترین بازی سال در مراسم New York Game Awards 2024 بود