لیکر شواهدی را کشف می‌کند که ساختار داخلی رایانه‌های شخصی خونی سال‌هاست که وجود داشته است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



در دیگر اخبار From Software، اخیراً متوجه شدیم که اولین DLC Elden Ring Shadow of the Erdtree نام دارد و هنوز در حال توسعه است.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

همانطور که مک دونالد در توییت بالا اشاره می کند، نام فایل اسکرین شات نشان می دهد که با استفاده از دوربین اشکال زدایی بازی در نسخه ویندوز 64 بیتی بازی گرفته شده است. اسکرین شات سال هاست که در ویکی بازی وجود دارد. با توجه به واقعیت‌های مدرن توسعه بازی، شگفت‌انگیز نیست که From Software نسخه‌ای از بازی را دارد که روی رایانه شخصی کار می‌کند. کنسول های بازی ویدیویی امروزی اساساً فقط رایانه های شخصی در سطح فناوری هستند. چیزی که در اینجا شگفت انگیز است این است که اسکرین شات ها از روستای ماهیگیری است که آخرین قسمت در DLC Bloodborne است. این نشان می دهد که نسخه رایانه شخصی نسخه نهایی بازی از جمله The Old Hunters است و سال هاست که عرضه شده است.

در حال پخش: Bloodborne Speedrunner به کلیپ های ویروسی Reddit واکنش نشان می دهد

بخوانید  Violent Night 2 در حال حاضر در حال تولید است

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

ثبت نام کنید یا وارد شوید

طرفداران Bloodborne سال هاست که برای نسخه PC بازی کلاسیک PS4 غوغا می کنند، اما به نظر می رسد توسعه دهندگان این بازی مدتی است که آن را روی این پلتفرم بازی می کنند. پرواز ارواح پربار لنس مک دونالد متوجه شدم که اسکرین شات های ارسال شده در ویکی Bloodborne Fandom توسط یکی از کارمندان From Software که ظاهراً آنها را با نسخه ویندوزی بازی گرفته بود، در آنجا قرار داده شده بود.

بخوانید  فصل دوم سریال The Last of Us این بازیگر را جسی شناخت

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی