تصویر جدید Spider-Man 2099 در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

مانند قسمت اول این مجموعه فیل لرد و کریستوفر میلر به همراه دیوید کلهام فیلمنامه این انیمیشن را نوشته است. یواکیم دسانتوس، جاستین کی تامپسون و قدرت های کمپ آنها به عنوان سه کارگردان این پروژه نیز شناخته می شوند. Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ 2 ژوئن 2023 در سینماهای آمریکای شمالی اکران خواهد شد. قسمت قبلی این مجموعه فیلم Spider-Man 375 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

تصویر جدید از Spider-Man: Across the Spider-Verse رویارویی مایلز مورالس و مرد عنکبوتی 2099 را نشان می دهد.

پنج ماه قبل از انتشار فیلم موردانتظار Spider-Man: Across the Spider-Verse، رسانه The Wrap تصاویر و اطلاعات جدیدی در اختیار دارد. مایلز مورالس و میگل اوهارا Gold Spider-Man 2099 این انیمیشن را منتشر کرد.

شامیک مور مانند مایلز مورالس یا مرد عنکبوتی، هایلی استاینفلد مانند گوئن استیسی یا اسپایدر گوئن، لونا لورن ولز و برایان تایری هنری در نقش ریو مورالس و جفرسون دیویس، اسکار آیزاک در نقش مرد عنکبوتی 2099، ژاک جانسون همانطور که پیتر بی پارکر، عیسی راعی به عنوان جسیکا درو یا مرد عنکبوتی و دانیل کلویا در نقش اسپایدر پانک از دیگر صداپیشگان این انیمیشن خواهند بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اوهارا که اسکار آیزاک او وظیفه دوبله اش را بر عهده دارد، در این فیلم او یک شرور کامل و بی نقص نخواهد بود، او فقط با مایلز و دیگر قهرمانان قسمت اول این اثر سونی پیکچرز در مورد چگونگی رسیدن به اهداف شخصی در جهان های در هم تنیده آشنا می شود.

بخوانید  شایعه: ماه انتشار بازی Redfall مشخص شد

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

کریستوفر میلر، تهیه کننده و فیلمنامه نویس Spider-Man: Across the Spider-Verse می گوید که یکی از شرورهای کمتر شناخته شده در کمیک های مارول، The Spot، نقش دشمن اصلی مایلز و دیگر مردان عنکبوتی جهان های مختلف را در این بازی دارد. فیلم تهدید او در Spider-Man: Across the Spider-Verse و Spider-Man: Beyond the Spider-Verse وجود خواهد داشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر