شایعه: ماه انتشار بازی Redfall مشخص شد

پس از یک آزمایش علمی فاجعه بار، ارتشی از خون آشام ها به جزیره حمله کرده و آن را از دنیای خارج جدا می کنند. بازیکنان می توانند یکی از چهار شخصیت اصلی بازی را انتخاب کنند که این چهار شخصیت مخترع و رمزنگار Dewinder Crossley، Leila Ellison از راه دور، مهندس رزمی Remy Dela Rosa و تک تیرانداز ماوراء الطبیعه Jacob Boyer هستند. حالا بازیکن باید دشمنان خود از جمله انسان ها و خون آشام ها را در چشم گیر در Redfall نابود کند.

انتشار احتمالی Redfall در می 2023 (مه-ژوئن 1402) مطابق با لحظه ای است که مایکروسافت در نظر گرفته است. امسال بود که بتسدا گفت که ردفال و استارفیلد تا نیمه اول سال 2023 به تعویق افتاده است. در آن زمان گفته می شد که تیم های استودیو بتسدا و آرکین آستین برای کار خود بسیار جاه طلب بودند و شرکت ناشر می خواست اطمینان حاصل کند که هر دو پروژه بهترین و بهینه ترین نسخه های خود را در زمان انتشار دریافت کردند.

طبق آخرین شایعات، یکی از افشاگران دنیای بازی به ماه عرضه Redfall اشاره کرده است.

Bethesda از انتظار طرفداران برای هر دو بازی تشکر کرد و گفت که این در نهایت چیزی است که توسعه دهندگان هر دو استودیو را الهام می بخشد و آنها را در مورد پروژه هیجان زده می کند. Redfall یک بازی تیراندازی اول شخص است که در شهر Redfall، ماساچوست اتفاق می‌افتد که هم به صورت تک‌نفره و هم به صورت چند نفره مشارکتی جهان باز را نشان می‌دهد.

بخوانید  Amazon Games Goes Through Another Round Of Layoffs, 180 Employees Affected

Redfall برای Xbox Series X | Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود.

کاربر توییتر Klobrille که سابقه خوبی در معرفی بسیاری از عناوین اول شخص از استودیوی Xbox Game و Bethesda دارد، ماه انتشار احتمالی Redfall را فاش کرد. او در فروم Remain در پاسخ به کاربری که گفته بود این کار از شعبه استودیو آستین آرکین ممکن است تا پاییز 2023 به تعویق بیفتد، نوشت: “(می) ممکن است با آن مخالف باشد.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر