توانایی شناسایی شرور گودزیلا در مقابل. کنگ

اگر چه مراحل فیلمبرداری و تولید دنباله Godzilla vs Kong کامل شده است اما اطلاعات بسیار کمی از اتفاقات این فیلم در دسترس است و فقط می دانیم که نام این فیلم احتمالا گودزیلا و کنگ خواهد بود. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم جدید MonsterVerse فاش شد. بر اساس اطلاعات ثبت شده در وب سایت Monsterverse، طرفداران بر این باورند که شخصیت شرور و منفی Godzilla vs. کونگ قرار است شخصیت SpaceGodzilla باشد.

گودزیلا فضایی

گفته می شود که کانگ برای شکست دادن گودزیلا فضایی تلاش می کند، اما پس از جذب تبر کانگ و تقریبا غیرقابل توقف شدن، در نهایت تصمیم می گیرد با گودزیلای اصلی متحد شود. از ظاهر او همه چیز نشان می دهد که بدن بلوری مانند آنچه در فیلم های ژاپنی گودزیلا دیدیم، بدن او را می پوشاند. اگرچه در اینجا بدن او با مواد گیاهی مانند Biollante پوشیده شده است. با توجه به آنچه قبلاً دیده بودیم، می توان حدس زد که با معرفی شخصیت فضایی گودزیلا مرتبط است.

دنباله فیلم گودزیلا علیه کونگ، که نام رسمی آن هنوز تایید نشده است، در تاریخ 15 مارس 2024 (25 مارس 1402) اکران خواهد شد.

برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم گودزیلا و کنگ به ایفای نقش پرداخته اند. آدام وینگاردکارگردان فیلم گودزیلا علیه کنگ اجرای این فیلم را بر عهده دارد. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سایمون برت آنها وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla vs Kong 2 را بر عهده داشتند.

بخوانید  نمایش تنظیمات متعدد نسخه کامپیوتر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2
با توجه به اطلاعات جدید، به نظر می رسد یکی از دشمنان قدیمی و قدرتمند گودزیلا، شرور اصلی این دنباله باشد. گودزیلا در مقابل بودن کنگ

اگرچه این شایعه و نظریه هنوز تایید نشده است، اما این شخصیت می تواند دشمن مناسبی برای این فیلم باشد. بر اساس فیلم‌های گودزیلای دوران Heisei، منشأ شخصیت Space Godzilla همیشه تا حدودی مرموز و نامشخص بوده است، اما اعتقاد بر این است که شخصیت شرور دارای DNA مشترک با شرور دیگری به نام Biollante است. هیولای Biollante در واقع ترکیبی از DNA گیاهی و گودزیلا است که به نظر می رسد شخصیت بعدی گودزیلا در برابر گودزیلا باشد. کنگ ترکیبی از مواد گیاهی است که در طول تاریخ تکامل یافته است.