تصویر جدید فرار هریسون فورد از مرگ در ایندیانا جونز 5

کاتلین کندی، فرانک مارشال و سیمون امانوئل آنها به همراه استیون اسپیلبرگ به عنوان تهیه کننده ایندیانا جونز و Dial of Destiny کار می کنند. فیلم ایندیانا جونز 5 در 30 ژوئن 2023 (9 ژوئیه 1402) اکران خواهد شد. Raiders of the Lost Ark اولین فیلم از مجموعه ایندیانا جونز بود که موفقیت آن منجر به تولید 3 دنباله شد. چهار فیلم اول ایندیانا جونز در مجموع نزدیک به 2 میلیارد دلار فروش داشتند.

هریسون فورد برای ایفای نقش ایندیانا جونز در ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت بازمی گردد. فیبی والر بریج بازیگر برنده جایزه امی و گلدن گلوب نیز نقش اول زن را بازی خواهد کرد. فهرست بازیگران قسمت آخر فیلم ایندیانا جونز شامل بازیگران مثل آنتونیو باندراسبازیگری که در Pain and Glory ظاهر می شود، میکلسن های منمجری که در The Hunt ظاهر می شود، توماس کرچمنمجری که در پیانیست ظاهر می شود، بوید هالبروکبازیگر سریال مرد شنی و رنه ویلسون شانتبازیگر فیلم Black Panther می شود.

جیمز منگولدکارگردان نامزد اسکار برای فیلم Logan، کارگردانی فیلم Indiana Jones and the Dial of Fate و همکاری با به جز باترورث و جان هنری باترورثفیلمنامه نویسان فورد و فراری فیلمنامه را نوشته اند. استیون اسپیلبرگ او سال ها برای کارگردانی ایندیانا جونز 5 در نظر گرفته شد، اما سال گذشته کارگردانی این پروژه را رها کرد. ظاهرا دلیل کناره گیری استیون اسپیلبرگ از کارگردانی ایندیانا جونز 5 این بود که به نسل جدیدی از فیلمسازان فرصتی برای ادامه این مجموعه بدهد.

تصویر جدید فرار هریسون فورد از مرگ در ایندیانا جونز 5

تصویری کاملاً جدید از ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت منتشر شده است. هریسون فورد و پل فیبی والر در یک صحنه اکشن هیجان انگیز نشان می دهد. برای نمایش برخی از مورد انتظارترین فیلم های سال 2023، USA Today اخیراً تصویر جدیدی از ایندیانا جونز 5 به اشتراک گذاشته است که شخصیت های اصلی را در حال فرار با یک وسیله نقلیه کوچک نشان می دهد.

بخوانید  تاریخ انتشار Rogue Like Ninja Turtles مشخص شده است

تصویر جدیدی از ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت، هریسون فورد و فیبی والر-بریج را در حال فرار با یک وسیله نقلیه کوچک نشان می دهد.