قوانین بقای ژول در دنیای آخرالزمانی در تبلیغ تلویزیونی سریال The Last of Us

فصل اول سریال The Last of Us وقایع اولین بازی این مجموعه و احتمالاً قسمت هایی از The Last of Us: Part II را پوشش می دهد. پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی در نقش الی، آنا تورو مثل تس، گابریل لونا مثل تامی، مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر مثل سارا نیک آفرمنمثل بیل، مری بارتلت مثل فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون در نقش هنری کوین وودارد مثل سام، ملانی لینسکی مثل کتلین، جفری پیرس در نقش پری و گراهام گرین آنها در نقش مارلون جزو بازیگران این سریال درام هستند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که تبلیغ تلویزیونی کاملاً جدیدی برای سریال لایو اکشن The Last of Us از شبکه HBO پخش شده است. در این ویدیو جواهر به ایفای نقش می پردازد پدرو پاسکال سه قانون بقا در دنیای پسا آخرالزمانی آمریکا در الی با بازیگر بلا رمزی او هشدار می دهد. اولین قسمت از فصل اول سریال The Last Of Us در تاریخ 15 ژانویه 2023 (25 دسامبر 1401) از شبکه HBO برای طرفداران پخش خواهد شد.

نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا زبانیچ آنها قسمت های مختلف سریال The Last Of Us را کارگردانی کردند و فیلمنامه آن را نوشتند. کریگ مازن با همکاری نیل دراکمن نوشته شده است. این سریال توسط بخش تلویزیونی Sony Pictures، Word Games، Mighty Mint و Naughty Dog Studio تولید شده است. گوستاو سانتائولایاآهنگساز سری بازی Last of Ace مسئولیت موسیقی متن سریال را بر عهده داشت. کارولین اشتراوس، ایوان ولز، اسد قزلباش، کارتر سوان و رز لام آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور داشتند.

بخوانید  عرضه دو بازی Judgment و Lost Judgment برای کامپیوتر

شبکه HBO تبلیغ تلویزیونی جدیدی را برای سریال لایو اکشن The Last of Us با بازی پدرو پاسکال و بلا رمزی پخش کرد.

دانلود از آپارات

در خلاصه داستان سریال The Last of Us شبکه HBO آمده است: “داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. ​​یک بازمانده سرسخت به نام جول برای نجات الی، دختری 14 ساله از یک منطقه خالی از سکنه در قرنطینه استخدام می شود. آنچه در دره کار ساده ای به نظر می رسد به سرعت به یک سفر احساسی و خشونت آمیز تبدیل می شود و آنها باید از سراسر ایالات متحده عبور کنند و برای زنده ماندن فقط به یکدیگر تکیه کنند.