تصویر جدید از فیلم Sonic 3 حضور شخصیت Shado the Hedgehog را تایید می کند


پارامونت از حضور شخصیت Shado در فیلم Sonic the Hedgehog 3 خبر داد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، حضور شخصیت دیگری از دنیای سونیک در فیلم سونیک 3 قطعی شده است، پارامونت پیکچرز تصویر جدیدی از فیلم Sonic the Hedgehog 3 منتشر کرده است که در آن کلیپی از این فیلم را می بینیم و در کنار آن می توانیم بخشی از بدن شخصیت را ببینیم. این تصویر در واقع حضور شدو در این فیلم را تایید می کند، همانطور که قبلا تیلز و ناکلز در Sonic the Hedgehog 2 بودند و این تصویر را در زیر مشاهده می کنید:

این شخصیت به جوجه تیغی در کنار استودیوی فیلم در Sonic the Hedgehog 3 تبدیل شد

انتظار می رود که جیمز مارسدن مانند تام واچوفسکی، بن شوارتز برای صداپیشگی نقش سونیک جوجه تیغی، کالین اوشانسی برای صداپیشگی نقش تیلز، ادریس البا برای صداگذاری نقش ناکلز و تیکا سامپتر Maddie Wachowski برای ایفای مجدد نقش خود در Sonic the Hedgehog 3 بازخواهد گشت، اما تاکنون هیچ بازیگر دیگری برای حضور در Sonic 3 تایید نشده است. البته قبل از آن، طرفداران Sonic می توانند منتظر سریال Knuckles باشند که از پارامونت پخش خواهد شد. شبکه پلاس.

Sonic the Hedgehog 3 در 20 دسامبر 2024 منتشر خواهد شد. شخصیت Shdo the Hedgehog در واقع ظاهری تقریباً شبیه به Sonic دارد که اولین بار در سال 2001 در بازی Sonic Adventure 2 معرفی شد. علاوه بر این در سال 2005 شاهد انتشار Shadow the Hedgehog بودیم. ، بازی مستقل این شخصیت. با این حال، صداپیشه شخصیت Sonic the Hedgehog 3 هنوز انتخاب یا معرفی نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  با 7 بازی Steam بسته 10 دلاری خود را بسازید