تریلر جدید Tekken 8 سبک مبارزه استیو فاکس را به نمایش می گذارد


Bandai Namco تریلر جدیدی از استیو فاکس و مهارت های بوکس او در Tekken 8 منتشر کرده است.

Bandai Namco به طور مرتب شخصیت های جدید و قدیمی را در Tekken 8 معرفی می کند و اکنون زمان معرفی یک بوکسور محبوب است. استیو فاکس یکی از مبارزان سری Tekken است که اولین بار در نسخه چهارم ظاهر شد. همانطور که در تریلر مشاهده می کنید این مبارز برای شکست دادن رقبای خود بر مهارت های ضربتی و بوکس خود تکیه می کند.

همانطور که از یک بوکسور حرفه ای انتظار دارید، ترکیب های استیو فاکس کاملاً سخت است. اگرچه این جنگنده از ضربات استفاده نمی کند، اما می تواند ضربات سنگین و سریعی را به حریف وارد کند و با حرکات موجی از ضربات آنها طفره رود. ضربات مشت این جنگنده بسیار سنگین و سریع است و ضد حملات او به راحتی تعادل حریف را بر هم می زند.

بازی Tekken 8 از 6 بهمن 1402 (26 ژانویه 2024) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر خواهد شد. این بازی چندین ویژگی جدید از جمله حالت Arcade Quest را ارائه می دهد که در آن بازیکنان می توانند شخصیت خود را بسازند و با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازند. علاوه بر این، دو حالت Super Ghost Battle و Tekken Ball می توانند بازیکن را در فضایی متفاوت با حالت های مبارزاتی و نبرد سرگرم کنند.

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Examen de la poignée DualSense Edge | Manette professionnelle PlayStation 5