تریلر Tower of Doooom DLC برای Mario + Rabbids Sparks of Hope

علاوه بر انتشار نسخه ی نمایشی رایگان بازی استراتژی نوبتی Mario + Rabbids، یوبی سافت به تازگی اولین بسته الحاقی پولی خود را امروز برای بازیکنان Nintendo Switch منتشر کرده است. این بسته الحاقی که The Tower of Doooom نام دارد، از طریق Season Pass بازی در دسترس خواهد بود و ماجراجویی جدید ماریو و متحدانش را دنبال می کند که با برخورد با مادام Bwahstrella در یک برج عجیب آغاز می شود.

یوبی سافت تریلر جدیدی از بسته الحاقی بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope The Tower of Doooom منتشر کرد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Mario + Rabbids Sparks of Hope هم اکنون در نینتندو سوییچ در دسترس است. علاوه بر بسته الحاقی The Tower of Doooom، یوبی سافت قصد دارد دو DLC دیگر را برای سال 2023 منتشر کند که از طریق Season Pass در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. یکی از این بسته های الحاقی بر اساس شخصیت Rayman خواهد بود.

New World Quests نیز با باز شدن سطوح دشواری و اقلام تزئینی جدید به مرور زمان در دسترس خواهند بود. یکی از نکات خوب این حالت جدید مربوط به امکان راه اندازی مجدد نبردها از مرحله شکست خورده است. به این ترتیب تمام پیشرفت بازیکنان از ابتدا تا زمانی که ببازند از بین نخواهد رفت.

مادام Bwahstrella به ماریو وظیفه می‌دهد تا از برج بالا برود، با ارتش Cursa بجنگد و Spawny را از جنگ قلمرو نجات دهد. بسته الحاقی Tower of Doooom حالت جدیدی به بازی اضافه می کند که در آن بازیکنان باید در نبردهای رویه ای اکسپدیشن با چهار قهرمان تصادفی و جرقه شرکت کنند. در این حالت، بازیکنان می توانند با پیشروی بیشتر، به بسیاری از ارتقاها دسترسی پیدا کنند تا آمادگی خود را برای باس فایت ها افزایش دهند.

بخوانید  حذف بازگشت ۳ شخصیت فیلم‌های گذشته مرد عنکبوتی در Spider-Man: No Way Home

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر