تریلر Roguelike The Last of Us Part 2 Remaster; چالش های تصادفی را کامل کنید


استودیو Naughty Dog تریلر جدیدی را منتشر کرده است که بخش‌های مختلف حالت بدون بازگشت The Last of Us Part 2 Remastered را نشان می‌دهد.

The Last of Us Part 2 Remastered Edition محتوای جدیدی از جمله حالت بدون بازگشت را به بازی اکشن ماجراجویی محبوب Naughty Dog، The Last of Us Part 2 و همچنین بهبودهای مختلف اضافه می کند. با این حال، در جدیدترین اخبار بازی، با خبر شدیم که تریلر جدیدی برای نشان دادن جنبه های منفی این حالت سرکش منتشر شده است.

در حالت بدون بازگشت بازی The Last of Us Part 2 Remastered، بازیکنان در یک سری مراحل مختلف با چالش‌های تصادفی روبرو می‌شوند. تریلر مکان‌های مختلف (که ظاهراً باید انتظار 12 مکان از آن‌ها را داشته باشید) و برخی از شخصیت‌های قابل بازی مانند الی، ابی، دینا، لو، جسی و تامی را نشان می‌دهد. این تریلر همچنین نگاهی به دشمنان مختلف از جمله Rat King، لباس های شخصیت های مختلف و اصلاح کننده های بازی می دهد.

بازی The Last of Us Part 2 Remastered در تاریخ 29 دسامبر 1402 (19 ژانویه 2024) برای کاربران پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود و بازیکنان می توانند از 14 دسامبر (5 دسامبر) این بازی را پیش خرید کنند. دارندگان نسخه پلی استیشن 4 بازی The Last of Ace Part 2 می توانند تنها با پرداخت 10 دلار آن را به نسخه بازسازی شده ارتقا دهند.

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نام بازی کنترل چند نفره احتمالاً فاش شد