نام بازی کنترل چند نفره احتمالاً فاش شد


استودیوی Remedi علامت تجاری جدیدی برای یک بازی به نام FBC: Firebreak به ثبت رسانده است.

اخیراً مشخص شد که Remedy Entertainment یک علامت تجاری برای یک بازی جدید به نام FBC: Firebreak ثبت کرده است. اطلاعات ثبت شده مربوط به نرم افزارهای بازی، پوشاک، محصولات صوتی، تصویری، تصویری و چند رسانه ای است. اعتقاد بر این است که این نام تجاری مربوط به تیراندازی Co-op Remedy در جهان کنترل است که قبلاً به عنوان Project Condor شناخته می شد. در حال حاضر، Remedi چندین بازی در حال توسعه دارد. اما با توجه به زمان معرفی این پروژه ها و نام این برند می توان گفت که این اثر کندور است.

در دنیای کنترل از یک بازی ماوراء طبیعی سال 2019 از Remedy می آید، Firebreak یک منطقه مرزی است که به شکافی عظیم تبدیل شده و مناطق خاصی را از موجودات ماوراء طبیعی جدا می کند. علاوه بر این، FBC احتمالاً به بخش کنترل فدرال اشاره دارد. همان سازمانی که سعی در کنترل موجودات ماوراء طبیعی دارد.

طبق شنیده ها این تیرانداز تعاونی بازیکنان را در مقابل محیط قرار می دهد و آنها باید با دشمنان دنیای کنترل مبارزه کنند و این نیروهای مخرب را جمع آوری کنند. برخی دیگر معتقدند که نام تجاری به بسته الحاقی Alan Wake 2 اشاره دارد. چون اداره کنترل فدرال در این کار حضور دارد و اتفاقات الن ویک و کنترل در همین دنیا رخ می دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  آیا کلن مورفی شخصیت شرور در Far Cry 7 خواهد بود؟