بازسازی جدید The Blob در برادران وارنر در حال شکل گیری است. کشف



بازسازی فیلم The Blob رسما در برادران وارنر در دست تولید است. دیسکاوری، و برای این جدیدترین بازسازی فیلم کلاسیک 1958، کارگردان ریبوت Hellraiser، دیوید بروکنر، قرار است این فیلم را بنویسد و کارگردانی کند. مطابق با بسته بندیجزئیات داستان این بازسازی مخفی نگه داشته شده است، اما اگر فیلم اصلی، اولین بازسازی آن در سال 1972، یا دومین بازسازی از سال 1988 با بازی کوین دیلون جوان را دیده باشید، ایده بسیار خوبی از فیلم خواهید داشت. چه چیزی است.

اساساً یک سلاح زیستی بی شکل بسیار گرسنه که همه چیز را در مسیر خود می‌جوید و می‌بلعد. معده ای حجیم با اشتهای سیری ناپذیر، هرچه لکه بیشتر بخورد، در حالی که بی وقفه به دنبال وعده غذایی بعدی خود است، بزرگتر می شود.

اولین فیلم بازیگر افسانه ای استیو مک کوئین در اولین نقش اصلی خود بازی کرد، در حالی که بازسازی دهه 70 برای زمان خود بسیار سرگرم کننده بود. بازسازی دهه 80 به راحتی به یاد ماندنی ترین فیلم Blob است، زیرا در کنار بازیگران تاثیرگذار، برخی از وحشتناک ترین و وحشتناک ترین مرگ های سری فیلم را به لطف تونی گاردنر، رئیس جلوه های ویژه و تیم با استعدادش، به نمایش می گذارد.

تأثیرات عملی آن هنوز کاملاً خوب باقی می‌ماند، و اگر شجاعت داشته باشید می‌توانید ذوب شدن نوجوانان را تماشا کنید، باجه تلفن وحشتناک ناپدید می‌شود و لوله‌ها از جهنم مسدود می‌شوند.

تیتراژ فیلم بروکنر شامل The Ritual و The Night House است و در سال 2022 بازسازی Hellraiser برای Hulu با استقبال خوبی مواجه شد. اگر می‌خواهید ضربان قلب خود را بالا ببرید، می‌توانید چندین بازی ترسناک را که در سال 2024 برای کنسول‌های نزدیک شما عرضه می‌شوند، تماشا کنید.

بخوانید  یوبی سافت به انتقاد بازیکنان از ماموریت انحصاری Star Wars Outlaws پاسخ داده است

تحریریه مجله بازی یک گیمر