آیا کلن مورفی شخصیت شرور در Far Cry 7 خواهد بود؟

یک افشاگر کهنه کار با انتشار یک توییت مرموز به حضور کلن مورفی در Far Cry 7 اشاره کرد.

در میان آخرین اخبار در مورد بازی ما در مورد آن مطلع شدیم کیلیان مورفی، بازیگر برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد 2023 احتمالاً به عنوان شخصیت شرور در بازی Far Cry 7 یوبی سافت ظاهر خواهد شد. j0nathan، یکی از باتجربه ترین افشاگران جهان توییت مخفی این بازیگر نقش بالقوه اوپنهایمر را در Far Cry 7 فاش کرد. این توییت شامل تصویری از کیلین مورفی، دینامیت با شمارش معکوس 72 ساعته، خرچنگ و عدد هفت است.

افشاگر به زبان فرانسوی توئیت کرد که هنوز امکان برنامه ریزی برای تغییر وجود دارد: “اگر تا آن زمان چیزی تغییر نکند.” سری بازی Far Cry با داشتن بازیگران مشهور غریبه نیست. چرا اینطور است؟ جانکارلو اسپوزیتو نقش آنتوان کاستیلو در بازی Far Cry 6 گرگ بریک نقش جوزف سید در بازی Far Cry 5 تروی بیکر نقش Pagan Min در Far Cry 4 و مایکل ماندو بازی در نقش Vas Montenegro در Far Cry 3.

در سپتامبر 2023، شایعاتی مبنی بر توسعه Far Cry 7 با نام رمز Project Blackbird منتشر شد. ظاهرا بازی دارای داستانی «غیر خطی» است که حول محور ربوده شدن خانواده قهرمان داستان می چرخد ​​و باید در عرض 72 ساعت (معادل 24 ساعت در دنیای واقعی) به پایان برسد. بنابراین شمارش معکوس 72 ساعته و شماره 7 بلافاصله ذهن هواداران را به Far Cry 7 کشاند. با این حال، هیچ یک از این موارد توسط یوبی سافت تایید نشده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Pokemon Trading Card Game Pocket برای دستگاه های موبایل معرفی شد