ویدیوی سریال مفاصل. شخصیت های اصلی را بشناسید

پارامونت پیکچرز تریلر جدیدی از Knuckles منتشر کرده است تا طرفداران را با بازیگران اصلی سریال آشنا کند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که پارامونت ویدیوی جدید Knuckles را منتشر کرده است که به معرفی قهرمانان اصلی سریال می پردازد. این ویدئوی پشت صحنه شامل مصاحبه کوتاهی با تعدادی از بازیگران است ادریس البا، آدام بالی، اسکات ماسکدی و الی تیلور طرفداران برای تماشای Knuckles نیازی به منتظر ماندن زیادی نخواهند داشت، زیرا این برنامه در تاریخ 7 می (26 آوریل) از پارامونت پلاس پخش خواهد شد.

دانلود ویدیو از ابرات

ادریس البا بازیگر سریال لوتر ادی پترسنبازیگر سریال The Righteous Gemstones جولیان بارتاسکات ماسکاد بازیگر فوق‌العاده، بازیگر «به بالا نگاه نکن»، الی تیلور، بازیگر «تد لاسو»، کریستوفر لوید، بازیگر فیلم بازگشت به آینده (بازگشت به آینده) و کری الویس، بازیگر The Princess Bride بازیگر نقش ناکلز در سریال.

سریال Knuckles بین رویدادهای Sonic the Hedgehog 2 و 3 اتفاق می افتد و ماجراهای Knuckles را دنبال می کند که وید ویپل را در راه مبارزه با Echidna آموزش می دهد. جف فاولر، براندون تراست، یورما تاکونی و کارول بانکر آنها در راس قسمت های مختلف سریال Knuckles بوده اند و جان ویتینگتون، برایان باهوش است و جیمز مادیسکی آنها همچنین به عنوان نویسنده کار می کردند. ادریس البا نیل اچ. موریتز، توبی اشر و تورو ناکاهارا آنها همچنین تهیه کنندگان اجرایی این پروژه بودند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تریلر معرفی بازی Exoborne Master The Apocalypse; میراثی از سازندگان سابق The Division