خشم راک استار از لو رفتن تریلر GTA 6


یکی از سازندگان بازی Grand Theft Auto 6 از انتشار زودهنگام تریلر معرفی بازی ابراز تاسف کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که یکی از توسعه دهندگان Grand Theft Auto 6 از انتشار زودهنگام تریلر معرفی بازی ابراز ناامیدی کرده است. Rockstar Games قرار بود روز سه شنبه اولین تریلر بازی GTA 6 را منتشر کند، اما روز دوشنبه، حساب کاربری ناشناس یک نسخه واترمارک شده با کیفیت پایین از تریلر را در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشت و Rockstar را مجبور کرد تریلر اصلی را زودتر منتشر کند.

راک استار مدت کوتاهی پس از انتشار تریلر رسمی بازی GTA 6 نوشت: تریلر بازی لو رفته است. پس لطفا نسخه اصلی را در یوتیوب تماشا کنید. خاویر آلتمنانیماتور اصلی بازی GTA 6 گفت که انتشار زودهنگام تریلر مانع از تماشای این ویدیو با سایر اعضای تیم سازنده شد: “این واقعا وحشتناک است. من امیدوار بودم که فردا برای اولین بار با هم تیمی هایم این نوار را تماشا کنم. همکاران ما شایسته این لحظه بودیم.”

خاویر آلتمن ادامه می دهد: «من به کاری که در حال توسعه هستیم بسیار افتخار می کنم. از تماشای تریلر لذت ببرید. مجری برنامه ساعتی پس از انتشار تریلر بازی GTA 6 راک استار اعلام کرد: “من به معنای واقعی کلمه در حال حاضر به دلیل واکنش طرفداران اشک می ریزم. باورم نمی شود که در تولید این پروژه نقش داشته باشم.”

امی هارتلییکی دیگر از توسعه دهندگان GTA 6 نیز گفت:[تریلر معرفی بازی] کمی زودتر از حد انتظار منتشر شد، اما بچه ها بیایید! من به همه کسانی که در این پروژه مشارکت دارند افتخار می کنم. “این بازی شگفت انگیز خواهد بود.”

بخوانید  لیست شرکای Summer Game Fest، شامل ایکس باکس و پلی استیشن فاش شد

Grand Theft Auto 6 در Vice City اتفاق می افتد و یک شخصیت زن و یک شخصیت مرد برای کشف خواهد داشت. این بازی در زمان نامعلومی از سال 2025 ایکس باکس سری اس در دسترس کاربران کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس قرار خواهد گرفت. Rockstar Games هنوز از عرضه GTA 6 برای رایانه های شخصی خبر نداده است و کاربران این پلتفرم ممکن است برای تجربه این بازی زمان بیشتری را منتظر بمانند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر