سونی فصل فعالیت‌ها و پاداش‌های تعطیلات بازی را اعلام کرد



سونی اعلام کرده است که رویداد PlayStation Plus Season of Play از 5 دسامبر آغاز خواهد شد و تا 5 ژانویه تا تعطیلات ادامه خواهد داشت. این رویداد شامل جوایز و تخفیف در محصولات پلی استیشن، مسابقات، یک آخر هفته چند نفره آنلاین رایگان و عناوین Crunchyroll آینده خواهد بود. به سرویس پخش سونی.

اگرچه شما بخشی از PlayStation Plus هستید، اما همه رویدادهای Season of Play به اشتراک نیاز ندارند. غیرعضوها و اعضا می توانند آواتارهای رایگان PS4 و PS% را به یاد برخی از محبوب ترین عناوین پلی استیشن پلاس بازخرید کنند. تمامی بازیکنان می توانند از 15 درصد تخفیف نیز برخوردار شوند کالای پلی استیشن در طول تعطیلات با استفاده از کد SEASONOFPLAY15.

سونی همچنین رقابتی را برای برنده شدن یک کنسول PS5 و اشتراک 12 ماهه PlayStation Plus Premium/Deluxe، گران‌ترین سطح اشتراک PS+ برگزار می‌کند. برخلاف بقیه فعالیت‌های Season of Play، رقابت تا 19 دسامبر در صفحه اصلی PS+ ظاهر نخواهد شد. برای شرکت، سونی می‌گوید بازیکنان باید به پنج سوال در مورد کاتالوگ بازی PS+ پاسخ دهند، اگرچه مشخص نیست که آیا چنین خواهد بود یا خیر. یک مسابقه از نوع چیزهای بی اهمیت یا چیزی بیشتر شبیه یک نظرسنجی.

بازیکنان بدون اشتراک فعال PS+ نیز می‌توانند از بازی چند نفره آنلاین رایگان در آخر هفته 9 تا 10 دسامبر لذت ببرند. در حالی که بازی چند نفره آنلاین معمولاً پشت اشتراک PS+ قفل می‌شود، همه دارندگان پلی‌استیشن می‌توانند بازی‌های خود را در این آخر هفته به صورت آنلاین دریافت کنند.

در مورد فعالیت‌های فقط اعضای PS+، بزرگترین آنها مجموعه‌ای از مسابقات پلی‌استیشن است که بین ۱۲ تا ۱۷ دسامبر برگزار می‌شود، با عناوین مسابقاتی از جمله EA Sports FC 24، NBA 2K24، Madden NFL 24 و MLB. نمایش 23. شرکت کنندگان در مسابقات شانس برنده شدن یک اشتراک Premium/Deluxe را خواهند داشت و به طور خودکار در قرعه کشی برای برنده شدن نسخه دیجیتال PS5 شرکت خواهند کرد.

بخوانید  بهترین بازی های کم حجم برای کامپیوترهای ضعیف + آپدیت ۲۰۲۳

مشترکین PS+ که همچنین اعضای PlayStation Stars، برنامه وفاداری کنسول هستند، می‌توانند به سادگی با دانلود و بازی رایگان بازی‌های PS Plus در ماه دسامبر: LEGO 2K Drive، Powerwash Simulator یا Sable، امتیاز جایزه کسب کنند.

در نهایت، Season of Play به اعضای PS+ که از Sony Pictures Core، پلت فرم سونی برای اجاره و فروش فیلم‌های دیجیتال استفاده می‌کنند، جوایزی ارائه می‌کند. همه اعضای PS+ می‌توانند از طریق رویداد به تخفیف‌های عناوین منتخب با تخفیف‌های جدید هر جمعه دسترسی داشته باشند. اعضای Deluxe/Premium که می‌توانند مجموعه‌ای از این عناوین را در صورت درخواست به عنوان بخشی از اشتراک خود پخش کنند، همچنین به مجموعه‌ای از عناوین از Crunchyroll، از جمله قسمت‌های Eighty Six، Iruma-kun، To Your Eternity و موارد دیگر دسترسی خواهند داشت.

این رویداد در 5 دسامبر در ساعت 2 بامداد به وقت PST آغاز می شود، زمانی که جزئیات همه این فعالیت ها به صورت زنده در شبکه نمایش داده می شود. وب سایت پلی استیشن پلاس.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر