تریلر New Dead Cells: Castlevania سطوح و سلاح‌های قدیمی را نشان می‌دهد

در حال پخش: تریلر Dead Cells: Return to Castlevania

در حالی که بازی جدید Castlevania هنوز محقق نشده است، بهترین چیز بعدی برای این فرنچایز می‌تواند کراس اوور بعدی آن با Dead Cells باشد. الحاق بعدی Return to Castlevania سال گذشته در جریان The Game Awards اعلام شد و این هفته شاهد انتشار تریلر جدیدی از آنچه که Motion Twin و Evil Empire بزرگترین DLC سلول‌های مرده تا کنون می‌نامند، منتشر شد.

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار Dead Cells: Return to Castlevania مشخص نشده است، اما باید اواخر امسال برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه شود. در حالی که کونامی از زمان بازی Lords of Shadows 2 در سال 2014 هنوز یک بازی جدید Castlevania را معرفی نکرده است، حداقل یکی از توسعه‌دهنده‌های بازی AAA دوست دارد شانسی برای این فرنچایز داشته باشد. اریک ویلیامز، کارگردان بازی God of War Ragnarok اخیراً گفته است که علاقه مند به تولید یک بازی Castlevania است و به طرفدارانش گفته است که برای دریافت مجوز IP برای انجام این کار با کونامی لابی کنند.

بخوانید  انتظار می رود Rare در آینده ای نزدیک Everwild را منتشر کند

قطع كردن:

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

برای طرفداران موسیقی Castlevania، Motion Twin اضافه کرد که می‌توانید انتظار امتیازی غنی از 51 آهنگ اصلی Castlevania را داشته باشید، همراه با 12 آهنگ واقعاً نمادین که به سبک Dead Cells بازسازی شده‌اند.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

Dead Cells: Return to Castlevania بازیکنان را با دشمنان آشنای که در قلعه دراکولا در کمین هستند قرار می دهد. دو بیوم جدید برای کاوش و 14 سلاح برای جمع آوری وجود خواهد داشت، از جمله موارد مورد علاقه Castlevania مانند Vampire Killer، Throwing Axe و Holy Water. به هر سلاحی تغییر اساسی داده شده است، بنابراین انتظار داشته باشید که این ابزارهای مبارزه با مردگان با سبک مبارزه سریع و دیوانه وار که Dead Cells به آن معروف است، مطابقت داشته باشد.

بخوانید  حذف تصاویر امتیاز‌ها و جوایز بازی ها از استیم