تریلر Helldivers 2 تحسین منتقدان این بازی را به نمایش می گذارد

استودیو بازی Arrowhead با پخش تریلر نتایج بازی Helldivers 2، نقدهای مثبت منتقدان را به این بازی نشان داد.

Helldivers 2، همزمان در صدر لیست فروش بریتانیا و دستیابی به بالاترین فروش در فروشگاه Playstation در طول ماه فوریه (که یوهان بلستد(مدیر عامل استودیو Arrowhead تعداد نسخه ها را سه میلیون نسخه اعلام کرد) موفقیت های زیادی را برای Arrowhead Game Studio به ارمغان آورد. در راستای موفقیت این بازی، این استودیو تریلر جدیدی با تمرکز بر تمجید منتقدان از بازی منتشر کرده است.

Helldivers 2 دنباله ای بر نسخه اول Helldrivers در سال 2015 بر خلاف نسخه قبلی دارای دوربین سوم شخص و افکت های بسیار واقعی است. طبیعتا اساس بازی مانند نسخه اول، ورود و نابودی سیاراتی است که توسط ترمینیدها و اتوماتون ها اشغال شده اند. بازیکنان ماموریت های مختلفی را برای برافراشتن پرچم Super-Earth و تخریب آشیانه ها و کارخانه ها انجام می دهند.

Helldivers 2 هم اکنون برای پلی استیشن 5 و رایانه شخصی در دسترس است. اگرچه بازی در زمان عرضه از مشکلات مربوط به خواستگاری و سرور رنج می برد، اما چندین به روز رسانی برای اضافه کردن مواردی مانند Planetary Hazards و EX-45 Patriot Exosiot دریافت کرد. Warbond جدیدی به نام Cutting Edge در 24 اسفند (14 مارس) عرضه می شود و زره و سلاح های جدیدی به بازی اضافه می کند.

دانلود ویدیو از ابرات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ژور امروز کجاست؟ (15 تا 19 مارس) آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur