تاریخ انتشار بازی Silent Hill 2 Remake فاش شد

به نظر می رسد که طرفداران برای تجربه بازسازی Silent Hill 2 از تیم Blubber نیازی به صبر زیادی نخواهند داشت.

اگرچه استقبال خوبی از اولین بازی Silent Hill 2 Remake صورت نگرفت، اما بسیاری از طرفداران همچنان منتظر تجربه این بازی هستند. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که ظاهرا این نسخه جدید تا دو ماه دیگر به دست بازیکنان خواهد رسید. وب سایت یک خرده فروش مکزیکی بیان می کند که Silent Hill 2 Remake در 10 ژوئن 1403 (30 مه 2024) منتشر خواهد شد. با این حال، این می تواند به عنوان یک تاریخ موقت یا مکان نگهدار ثبت شود.

بازسازی Silent Hill 2 اخیرا توسط سازمان رتبه بندی و مدیریت بازی های ویدیویی کره جنوبی مورد ارزیابی قرار گرفت. با توجه به اینکه رده‌بندی سنی بازی‌ها معمولاً در مراحل پایانی ساخت و نزدیک به زمان انتشار انجام می‌شود، به نظر می‌رسد که طرفداران نیازی به انتظار طولانی برای انتشار این بازی نخواهند داشت. یک خودی معروف مدعی شده است که مراحل توسعه بازی Silent Hill 2 Remake به پایان رسیده است که با اظهارات قبلی Bloober Team مطابقت دارد.

جدیدترین تریلر بازی Silent Hill 2 Remake با بازخورد منفی برخی از طرفداران روبرو شد که از تمرکز بیش از حد بازی بر روی مبارزات انتقاد کردند. پیوتر پاپینومدیر عامل Bloober Team اعلام کرد که آخرین تریلر بازی Silent Hill 2 Remake کیفیت اصلی بازی را نشان نمی دهد و کونامی مسئولیت بازاریابی بازی را بر عهده دارد. این بازی برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در حال توسعه است و در سال 2024 در زمان نامعلومی منتشر خواهد شد.

بخوانید  نمایش اکشن وحشیانه در اولین تریلر فیلم Kraven the Hunter در دنیای مرد عنکبوتی

تحریریه مجله بازی یک گیمر