نمایش اکشن وحشیانه در اولین تریلر فیلم Kraven the Hunter در دنیای مرد عنکبوتی

در اولین تریلر فیلم Kraven the Hunter که نسخه Red Band آن حاوی تصاویر بزرگسالانه و خشن است، گذشته کرایون شکارچی و منشاء قدرت های او را می بینیم که پس از آن تصمیم می گیرد از پدرش و گروهش انتقام بگیرد. و دست از کشتن بردارید و هیچ ترسی از نابودی اهداف او وجود ندارد و برای چند لحظه شخصیت راینو نیز نشان داده می شود. فیلم Craven the Hunter با درجه بندی بزرگسالان تولید شده است که در ادامه می توانید اولین تریلر آن فیلم را تماشا کنید:

فیلم Kraven the Hunter قرار است در تاریخ 6 اکتبر اکران شود.

Kraven the Hunter با بازی آرون تیلور جانسون در اولین پوستر Kraven the Hunter

سونی پیکچرز اولین تریلر فیلم Kraven the Hunter با بازی آرون تیلور جانسون را منتشر کرد که صحنه های اکشن خشن این فیلم را به نمایش می گذارد.

همراه با این تریلر، سونی پیکچرز اولین پوستر Kraven the Hunter را نیز منتشر کرد که از تصویر کمیک کرایون شکارچی در دنیای مارول الهام گرفته شده بود. در زیر می توانید این پوستر را مشاهده کنید:

آرون تیلور جانسون مثل کریون شکارچی، فرد هچینگر مثل آفتاب پرست، الساندرو نیولا مثل کرگدن، راسل کرو مثل پدر کرئون، آریانا دبوس مثل کالیپسو، کریستوفر ابوت و لوی میلراز جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم کراون شکارچی حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. جی سی چاندورکارگردان فیلم مرز سه گانه، کارگردانی فیلم کراون شکارچی و نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. ریچارد ونک، آرت مارکوم و مت هالووی شده است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر بازی Kraven the Hunter منتشر شد. سونی پیکچرز در جریان پنل خود در CineEurope امروز اولین تریلر فیلم Craven the Hunter را به همراه اولین ویدیوی Madame Web منتشر کرد، سپس سونی اعلام کرد که این تریلر در روز چهارشنبه پخش خواهد شد، اما دیگر بعداً مشخص شد که سونی این تریلر را مجبور کرد زودتر از برنامه اول پخش شود.

بخوانید  Persona 3 Reload – هر آنچه که باید بدانید

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر