تریلر Battlefield 2042 محتوای هیجان انگیز فصل 7 را به نمایش می گذارد

الکترونیک آرتز با انتشار تریلر جدید تاریخ شروع فصل هفتم Battlefield 2042 را اعلام کرد.

فصل هفتم Battlefield 2042 که طرفداران مدت ها منتظر آن بودند، در تاریخ 29 مارس منتشر خواهد شد. این فصل که به عنوان نقطه عطف شناخته می شود، نقشه های جدید، سلاح های جدید و حالت های مختلف بازی را اضافه می کند. بازی Battlefield 2042 از 2 تا 5 آوریل 1403 (21 تا 24 مارس 2024) به صورت رایگان قابل بازی است و پیشرفت بازیکنان در این دوره می تواند به نسخه کامل منتقل شود.

الکترونیک آرتز در ارتباط با تریلر جدید فصل 7 Battlefield 2047، دو نقشه جدید به نام های Haven (واقع در شیلی) و استادیوم (واقع در قطر) را برای این بازی به نمایش گذاشت. این محیط های جدید می تواند طرفداران سری Battlefield را خوشحال کند. زیرا، برای مثال، نقشه Haven کوچه‌های به هم پیوسته، خیابان‌های باریک و ساختمان‌های زیادی را برای مبارزه در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

فصل 7 سلاح های مختلفی مانند AK 5C، SCZ-3، SRAW و DFR LMG را به بازی اضافه می کند. بازیکنان همچنین می توانند با بمب افکن جدید XFD-4 Draugr (که می تواند به بمب های ساده یا EMP مجهز شود) نقشه را ویران کنند. بازیکنان را می‌توان برای هفته‌ها با رویدادهای جدید، پاس‌های نبرد جدید و چالش‌های مختلف سرگرم کرد.

دانلود ویدیو از ابرات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  آیا Helldivers 2 به پلتفرم های بیشتری می آید؟