آیا Helldivers 2 به پلتفرم های بیشتری می آید؟

به نظر می رسد سونی در حال مذاکره اولیه برای عرضه Helldivers 2 برای کنسول های ایکس باکس است.

Helldivers 2 به دلیل داشتن گیم پلی محبوب و جذاب، محبوبیت زیادی به دست آورده است. این شوتر چند نفره برای پلی استیشن از بازی هایی مانند Palworld پیشی گرفته است و با گذشت دو ماه از انتشار آن، همچنان یکی از بزرگترین بازی های Steam محسوب می شود. با این حال، به نظر می رسد سونی مشتاقانه منتظر موفقیت های بیشتری است. گزارش جدید حاکی از آن است که مذاکرات اولیه برای آوردن Hell Divers 2 به Xbox در حال انجام است.

نیک بیکر در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست Xbox Era، او در مورد مذاکرات اولیه برای آوردن Helldivers 2 به کنسول‌های Xbox صحبت کرد. او به آن اشاره کرد هیروکی توتوکیمدیر عامل بخش سرگرمی های تعاملی سونی می خواهد رویکرد راه اندازی کسب و کار را برای پلتفرم های رقیب آزمایش کند. نیک بیکر می گوید انتشار Hell Divers 2 برای کنسول های Xbox قطعی نیست. زیرا ممکن است مذاکرات نتیجه ای نداشته باشد و بنابراین هواداران باید انتظارات خود را پایین بیاورند.

با توجه به عملکرد شگفت انگیز Sea of ​​Thieves در کنسول های پلی استیشن، بعید نیست که سونی به فکر عرضه Helldivers 2 برای ایکس باکس باشد. ایجاد یک جامعه کاربری بزرگتر برای یک بازی سرویس زنده هرگز چیز بدی نیست. بنابراین انتشار نسخه ایکس باکس قطعا به نفع Hell Divers 2 خواهد بود. بنابراین کاربران ایکس باکس می توانند امیدوار باشند که در آینده این شوتر co-op را تجربه کنند.

بخوانید  Showtime با نامی بسیار گیج کننده تغییر نام داد

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر