تریلر گیم پلی بازی Like a Dragon Gaiden منتشر شد

در طول تریلر منتشر شده، شاهد کازوما کیریو، قهرمان سابق سریال نیز هستیم که بار دیگر به عنوان شخصیت اصلی ظاهر شد تا تجربه جدیدی را برای کاربران سریال Like a Dragon یا Yakuza فراهم کند. همچنین قسمت هایی از مبارزات آن شخصیت نشان داده شده است. می توانید تریلر منتشر شده در یک گیمر را ببینید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

iPins، اسپانسر پوشش زنده ZOOMG از جشنواره بازی تابستانی، کارت های هدیه پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو را با کد تخفیف ZOOMG خریداری کنید.

دانلود از آپارات

در جریان رویداد Summer Gamefest، تریلر گیم پلی بازی Like a Dragon Gaiden منتشر شد.

سال گذشته بود که استودیو Ryu Ga Gotoku هشتمین نسخه از سری Yakuza را معرفی کرد. در همین حال با نسخه هشتم، یک اسپین آف دنیای بازی به نام Like a Dragon The Man Who Erased His Name معرفی شد. محصولی که به عنوان داستان پیش درآمد نسخه هشتم و تا حدی هفتم به حساب می آید.

در واقع داستان این اسپین آف قبل از Yakuza Like a Dragon شروع شده و به قبل از Like a Dragon 8 رسیده است. اکنون در جریان رویداد Summer Gamefest، تریلر جدیدی از گیم پلی این بازی منتشر شده است و نام نهایی بازی نیز بوده است. آشکار کرد. Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name 18 نوامبر در رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  این وینیل Pokémon نسخه محدود دارای آهنگ‌های اصلی ژاپنی است