تریلر مقایسه جدید بین The Last Of Us Part I و نسخه سال ۲۰۱۴ پخش شد

استودیو ناتی‌داگ تریلر جدیدی با محوریت مقایسه‌ی ریمیک The Last of Us و ریمستر آن (نسخه سال ۲۰۱۴) را پخش کرده است که اسکله بوستون را در هر دو اثر نمایش می‌دهد.

در ادامه‌ی پخش تریلرهای مقایسه‌ای بین The Last of Us Part I (نسخه ریمیک بازی برای پلی استیشن 5) و The Last of Us Remastered که در سال ۲۰۱۴ برای پلی استیشن 4 منتشر شده بود، این بار شاهد نمایش اسکله‌ی بوستون در هر دو بازی هستیم. همان‌طور که در تریلر قابل مشاهده است، افکت آب بازی پیشرفت چشم‌گیری داشته است و در سازه‌های دوردست هم شاهد جزئیات بیشتری نسبت به قبل هستیم.

بازتاب نور خورشید در دریا چشم‌نواز به نظر می‌رسد و چنین مواردی نشان از توجه ناتی‌داگ، سازنده‌ی بازی به جزئیات دارد. چند تغییر در مورد کشتی‌های موجود در بندرگاه هم دیده می‌شود و به‌عنوان مثال، یکی از کشتی‌ها دیگر به جرثقیل متصل نیست. درنهایت رنگ‌های بازی زنده‌تر از قبل دیده می‌شوند و در کل، قدرت پلی استیشن 5 در این تریلر به خوبی قابل مشاهده است.

بازی The Last Of Us Part I قرار است در تاریخ ۱۱ شهریور (دوم سپتامبر) برای پلی استیشن 5 عرضه شود و سپس در زمانی نامشخص روی کامپیوترهای شخصی هم در دسترس قرار بگیرد.



منبع

دانلود ویدیو از آپارات

پیش‌تر هم استودیو سازنده ویدئویی از مقایسه بین نسخه‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 بازی The Last of Us منتشر کرده بود. نسخه ریمیک پیشرفت‌های واضحی در زمینه گرافیک و تنظیمات دسترسی‌پذیری (برای افراد کم‌توان و معلول) داشته است. این اثر آخرالزمانی و ترسناک قرار نیست تغییری در داستان ایجاد کند و پیشرفت تجربه‌ی گیم‌پلی آن متمرکز روی بهبود هوش مصنوعی شخصیت همراه و همین‌طور دشمنان است.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم تاپ گان 2 با بازی تام کروز