تریلر بازی Marvel’s Spider-Man 2 با استقبال خوبی روبرو شد


بازی Marvel’s Spider-Man 2 با استقبال خوبی روبرو شده است.

احتمالاً یکی از هیجان انگیزترین بخش های ویترین پلی استیشن، گیم پلی Marvel’s Spider-Man 2 است. تریلری که توجه بسیاری از طرفداران بازی های ویدیویی در سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

از زمان معرفی این بازی، طرفداران زیادی منتظر نمایشی از گیم پلی آن بودند که در نهایت موفق به تماشای آن در نمایشگاه پلی استیشن شدیم. این تریلر با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است، به طوری که در زمان نگارش، تریلر گیم پلی Spider-Man 2 در کانال رسمی یوتیوب پلی استیشن 7.4 میلیون و در کانال رسمی مارول 9.1 میلیون بازدید داشته است.

لازم به ذکر است که این آمار تنها مربوط به دو کانال رسمی پلی استیشن و مارول در یوتیوب است. همچنین، این آمار شامل تریلر فیلم Kraven the Hunter نمی شود.

در تریلر گیم پلی 10 دقیقه ای دنباله مرد عنکبوتی مارول که در قسمت هایی از کوئینز اتفاق افتاد، شاهد قابلیت سوئیچ بین پیتر پارکر و مایلز مورالز بودیم. به طور کلی، گیم پلی سریعتر از قبل احساس می شود.

Marvel’s Spider-Man 2 بدون شک یکی از موردانتظارترین بازی های امسال است. اگرچه تاریخ دقیق عرضه هنوز مشخص نیست، اما باید در پاییز منتشر شود.

Marvel’s Spider-Man 2 توسط Insomniac Games به عنوان دنباله ای بر نسخه 2018 ساخته شده است.این بازی به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد تریلر Spider-Man 2 چیست؟ از تریلر گیم پلی، به نظر شما بازی نسبت به نسخه اول پیشرفت چشمگیری داشته است یا خیر؟

بخوانید  الهام گرفتن بازی جدید خالق یاکوزا از فیلم‌های تارانتینو