شایعه: کنسول دستی Project Q PlayStation 5 دارای عمر باتری 3-4 ساعت است

تام هندرسون ادعا کرده است که کنسول دستی جدید سونی به نام Project Q عمر باتری بسیار محدودی خواهد داشت.

Project Q نام سخت افزار جدیدی است که سونی در رویداد اخیر PlayStation Showcase به نمایش گذاشت. این کنسول قابل حمل که البته دستگاه مستقلی نیست که بتواند بدون نیاز به PS5 بازی کند، همانطور که از کنسول های قابل حمل می دانیم، فقط برای پخش جریانی بازی ها از طریق صفحه نمایش قرار گرفته در وسط یک کنترلر دو جهته استفاده می شود. برای دقیق تر، شما باید یک کنسول پلی استیشن 5 داشته باشید و بازی های نصب شده روی آن را می توان روی این دستگاه قابل حمل استریم کرد، به استثنای بازی های VR.

اکنون اطلاعات جدیدی از این دستگاه منتشر شده است که بعید است به استقبال ضعیف کاربران از آن کمک کند. به گفته Tom Henderson از Insider Gaming، کنسول Project Q عمر باتری بسیار کوتاهی خواهد داشت که تنها به 3-4 ساعت می رسد. با توجه به اینکه این دستگاه که قابلیت بازی به صورت بومی را ندارد، تاکنون فرصت چندانی برای فروش خود نداشته است، اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، وضعیت برای آن بدتر خواهد شد.

کنسول قابل حمل Project Q

Project Q قرار است یک صفحه نمایش 8 اینچی داشته باشد و تمام دکمه های کنترلر DualSense به سمت آن نشانه رفته است. علاوه بر این محصول، سونی از AirPods خود رونمایی کرده است که می تواند برای دستگاه های مختلف از جمله پلی استیشن 5 استفاده شود. شایعه شده است که Project Q در ماه نوامبر عرضه می شود.

صرف نظر از اینکه این دستگاه در زمان معرفی انتقادات زیادی را در مورد استفاده واقعی خود دریافت کرد و مخاطبان زیادی را برای خرید چنین دستگاهی متقاعد نکرد، سونی اطمینان دارد که Project Q مخاطبان خود را پیدا خواهد کرد. جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن تایید کرده است که پروژه Q را در سال آینده راه اندازی خواهد کرد. همچنین اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

بخوانید  این آخر هفته چه چیزی را تماشا کنیم: از هری و تونتو تا گربه خیابانی به نام باب