تریلر انتشار نسخه دسترسی اولیه Kerbal Space Program 2

دانلود فیلم آپارات

این تریلر بینشی از برنامه فضایی Kerbal 2 را ارائه می دهد، که شامل چندین اتفاق ناگوار مربوط به پرواز فضایی، کربنات های مستاصل و درمانده و دانشمندانی است که سعی می کنند طرح هایی را به امید تکمیل ماموریت تکرار کنند. تریلر جدید برخی از ویژگی هایی را نشان می دهد که در حال حاضر در دسترس نیستند. این قابلیت ها شامل توانایی تجربه بازی های چند نفره با دوستان، ایجاد شهرک ها و شرکت در سفرهای بین ستاره ای است.

Private Division تریلر جدیدی از پرتاب Kerbal Space Program 2 در دسترسی زودهنگام منتشر کرده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که Private Division و Intercept Games تریلر جدیدی را برای عرضه نسخه دسترسی زودهنگام Kerbal Space Program 2 با طرفداران به اشتراک گذاشته اند. این تریلر سینمایی گیم پلی را نشان نمی دهد و در عوض لحن کلی بازی را نشان می دهد. بازی

بازی Kerbal Space Program 2 به تازگی به عنوان دسترسی اولیه در دسترس کاربران رایانه های شخصی قرار گرفته است. اگرچه هنوز تاریخ انتشار نسخه کامل اعلام نشده است، اما اگر این بازی از الگوی انتشار نسخه قبلی پیروی کند، احتمالاً چند سال طول می کشد تا از مرحله دسترسی اولیه خارج شود. نسخه Early Access در حال حاضر فقط به بازیکنان اجازه می دهد تا حالت Sandbox را تجربه کنند و سیستم پیشرفت در به روز رسانی های بعدی به بازی اضافه خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ایسوزو از کارت گرافیک RTX 4080 Noctua Edition رونمایی کرد