تا زمانی که پلی استیشنی وجود داشته باشد، مجموعه Call of Duty روی آن عرضه خواهد شد

به‌تازگی فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس در جریان صحبتی در کانال یوتیوب Same Brain اعلام کرده است تا زمانی‌که پلی استیشنی موجود داشته باشد، سری Call of Duty برای آن عرضه خواهد شد. این واضح‌ترین صحبت‌های اسپنسر در مورد انحصاری نشدن این مجموعه شوتر اول‌شخص پرفروش برای پلتفرم‌های ایکس باکس و رایانه‌های شخصی است.

اسپنسر گفت: «ما نمی‌خواهیم Call of Duty را از پلی استیشن بگیریم. این هدف ما نیست. هدف ما انجام چنین کاری نیست و تا زمانی‌که پلی استیشنی برای عرضه وجود داشته باشد، هدف ما این است که مجموعه Call of Duty را برای آن عرضه کنیم؛ شبیه به کاری که با بازی ماینکرفت از زمان گرفتن مالکیت آن انجام داده‌ایم. ما جاهایی که مردم می‌توانند روی آن Minecraft را بازی کنند افزایش دادیم و آن را کم نکردیم. به نظر من، این کار خوبی بوده، برای جامعه ماینکرفت خوب بوده و وقتی فکر می‌کنیم کالاف دیوتی در طول سال‌ها به کجا خواهد رفت، چنین فکری داریم».

فیل اسپنسر در جریان مصاحبه جدیدی بار دیگر درمورد عرضه مجموعه Call of Duty روی کنسول‌های پلی استیشن صحبت کرده است.

پیش‌تر اسپنسر گفته بود از منظر تجارتی، منطقی نیست که این مجموعه را از پلی استیشن حذف کنیم؛ هرچند جیم رایان از شرکت سونی گفته بود پیشنهاد مایکروسافت برای نگه داشتن Call of Duty روی پلی استیشن از جهات مختلفی نامناسب است. معامله خرید شرکت اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت حواشی بسیاری داشته است و بیشتر این حواشی حول مجموعه Call of Duty بوده‌اند؛ به‌هرحال باید صبر کرد و دید این معامله چه سرانجامی خواهد داشت.

بخوانید  ادامه انیمه Dorohedoro تایید شد



منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر