تایید فیلم قاتلان ماه گل مارتین اسکورسیزی در جشنواره کن

بالاخره قاتلان ماه گل در جشنواره فیلم کن تایید شد. مدت زمان فیلم نیز مشخص شده است.

پیش‌بینی می‌شود در اواسط فروردین ماه شاهد معرفی فیلم‌های بخش مسابقه این جشنواره باشیم. در هر صورت، مارتین اسکورسیزی پس از ساعاتی پس از سال 1986 برای اولین بار در جشنواره فیلم کن حضور خواهد داشت که برای آن جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کرد. اسکورسیزی همچنین برنده نخل طلا برای راننده تاکسی شد و در جشنواره فیلم کن 1998 به عنوان عضو هیئت داوران حضور داشت.

لئوناردو دیکاپریورابرت دنیروجسی پلمونز، لیلی گلدستون، ویلیام بلو، لوئیس کانسلمی، جیسون ایزبل، استرجیل سیمپسون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جانا کالینز، جیلیان دیون، تاتانکا مینز، مایکل ابوت جونیور، پت هیلی، اسکات شفرد و گری باسارابا، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم قاتلان ماه گل حضور دارند. مارتین اسکورسیزی کارگردانی فیلم Killers of the Flower Moon را بر عهده دارد.

مارتین اسکورسیزی، رابرت دنیرو، لئوناردو دی کاپریو

فیلم قاتلان ماه گل بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده است دیوید گراند در حال ساخت است که در سال 2017 اکران شد، اما فیلمنامه این فیلم نسبت به منبع اصلی خود تغییراتی داشته است، از جمله نقش لئوناردو دی کاپریو. وقایع این فیلم در اوکلاهاما در دهه 1920 اتفاق می افتد. اریک راثنویسنده فیلم هایی مانند فارست گامپ و پرونده عجیب بنجامین باتن، وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم جدید اسکورسیزی را بر عهده گرفته است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونKillers of the Flower Moon برای حضور در جشنواره کن 2023 تایید شد و در نهایت اعلام شد که فیلم قاتلان ماه کامل در جشنواره فیلم کن امسال که قرار است در 20 می (30 می) به نمایش درآید، همراه با با سایر آثار این جشنواره در هر صورت حضور یا عدم حضور فیلم قاتلان ماه گل در بخش رقابتی هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن تایید نشده است.

بخوانید  احتمالا هیدئو کوجیما در تریلر معرفی بازی OD به Silent Hill اشاره کرده است

به گفته پارامونت، اکران محدود Killers of the Flower Moon در تاریخ 6 اکتبر 2023 (14 اکتبر 1402) آغاز خواهد شد و اکران کامل Killers of the Flower Moon برای 20 اکتبر 2023 (28 اکتبر 1402) برنامه ریزی شده است. اپل تی وی پلاس در زمان نامعلومی. ورایتی همچنین مدت زمان فیلم Killers of the Flower Moon را نزدیک به 4 ساعت گزارش می دهد که آن را به یکی از طولانی ترین فیلم های اسکورسیزی تبدیل می کند، اما زمان دقیق پخش فیلم مشخص نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر