تایید رسمی سریال جدید Game of Thrones بر اساس Dunk and Egg Story

نوشته شده توسط Dank and Egg جورج آر. آر مارتین ماجراهای سر دانکن قد بلند (دکتر) و اگون تارگرین پنجم (تخم مرغ) 90 سال قبل از رویدادهای آهنگ یخ و آتش را دنبال می کند. مارتین سه رمان Tales of Dunk و Egg منتشر کرده است: شوالیه پرچین در سال 1998، شمشیر قسم خورده در سال 2003 و شوالیه اسرارآمیز در سال 2010.

استیون کنراد، فیلمنامه نویس فیلم Wonder نگارش فیلمنامه سریال A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight را بر عهده دارد. کنراد همچنین تهیه کننده اجرایی سریال جدید Game of Thrones است. اسپین آف پیش درآمد جدید Game of Thrones نیز قرار است از شبکه HBO که تولید کننده آن است، پخش شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight در دسترس نیست.

جورج آر.  آر مارتین، نویسنده آهنگ یخ و آتش

این سه رمان بعداً در سال 2015 به عنوان رمانی با عنوان شوالیه هفت پادشاهی جمع آوری و در دسترس طرفداران قرار گرفت. مارتین همچنین به عنوان تهیه کننده با A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight همکاری خواهد کرد و به روند توسعه سریال کمک خواهد کرد. سریال خانه اژدها اولین اسپین آف بازی تاج و تخت است که در حال حاضر فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال خانه اژدها که در سال 2024 پخش خواهد شد، آغاز شده است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، ساخت سریال دیگری از دنیای بازی تاج و تخت به طور رسمی تایید و اعلام شد. شبکه مکس که در واقع برند جدید استریم HBO Max است، رسما دستور ساخت سریال A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight را صادر کرد. این مجموعه پیش درآمد در واقع بر اساس رمان های سه قسمتی Tales of Dunk and Egg است که داستان های Dunk و Egg را دنبال می کند.

بخوانید  Layers Of Fear: The Final Prologue Release Trailer

HBO رسما راه اندازی شد سریال پیش درآمد بر اساس رمان ها داستان غوطه و تخم مرغ از دنیای بازی تاج و تخت صادر شد.