میازاکی الدن رینگ در فهرست ۱۰۰ فرد تاثیرگذار تایم در سال ۲۰۲۳ قرار گرفت.

از دیگر افرادی که در فهرست تایم از 100 فرد تأثیرگذار جهان در سال 2023 قرار گرفتند، می توان به بازیگرانی مانند کالین فارل، پدرو پاسکال و جنیفر کولیج و همچنین آقای هیولا و گربه دوجا اشاره کرد. سیاستمدارانی مانند جو بایدن و میچ مک دانل نیز به همراه ایلان ماسک، لیونل مسی، بیانسه، باب ایگر و بریتنی گرینر وارد این رقابت شدند. تو می توانی لیست کامل را در وب سایت تایم ببینید.

در حال پخش: تاریخچه بازی های Soulsborne

ثبت نام کنید یا وارد شوید

فهرست سالانه مجله تایم از 100 نفر از تاثیرگذارترین افراد جهان وارد شده است و این لیست شامل شخصی از دنیای بازی های ویدیویی است. از نرم افزار Hidetaka Miyazaki، کارگردان Elden Ring، Bloodborne و Dark Souls در بخش “مبتکر” در لیست قرار می گیرد.

میازاکی پس از شیگرو میاموتو، خالق ماریو که در سال 2007 این بازی را انجام داد، تنها دومین طراح بازی است که در فهرست سالانه تایم قرار می گیرد.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

نیل دراکمن از ناتی داگ پروفایل میازاکی برای تایم، نوشت که بازی های میازاکی در ابتدا باعث شد او احساس “بدبختی” کند زیرا شخصیت دراکمن بارها و بارها مرد. اما دراکمن و گیمرهایی در سرتاسر جهان که به بازی‌های میازاکی پایبند هستند، می‌توانند در نهایت پیشرفت کنند. دراکمن گفت که این چیزی است که میازاکی را به یک طراح بزرگ تبدیل می کند.

بخوانید  سرویس ایکس باکس کلاود گیمینگ به فروشگاه Meta Quest اضافه می‌شود

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

اندازه:

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟