برادران سوپر ماریو Movie Steelbook Edition دوباره موجود است، اما باید عجله کنید

در نهایت، نسخه Steelbook برادران سوپر ماریو. فیلم دوباره موجود است، زیرا می‌توانید یک Blu-ray جدید 4K از انیمیشن محبوب را در Walmart انتخاب کنید. این فقط فیلم با بالاترین کیفیت نیست، زیرا نسخه جذاب Power-Up را با قیمت 28 دلار دریافت خواهید کرد. علاوه بر فیلم و تمام موارد اضافی آن، این بسته شامل یک کتاب فولادی جذاب با برادران نمادین Super Mario است. قارچ روی جلد.

شرحی ارائه نشده است

این یک طراحی ساده است، اما در جلب توجه شما بسیار موثر است و این نسخه احتمالاً به سرعت فروخته خواهد شد. اگر سهام فروخته شد، می توانید به جای آن بلوری استاندارد 4K را با قیمت 20 دلار در آمازون خریداری کنید. هر دو نسخه از فیلم دارای ویژگی‌های اضافی مشابهی هستند، مانند تعدادی فیلم از پشت صحنه، راهنمای نحوه کار در دنیای برادران سوپر ماریو، درس‌های رهبری از آنیا تیلور جوی، صداپیشه هلو، و یک موسیقی. ویدیو توسط هلو. درست مانند سایر نسخه‌های UHD، شما همچنین یک نسخه 1080p از فیلم را روی یک دیسک جداگانه و یک کد دیجیتال دریافت خواهید کرد که به شما امکان می‌دهد آن را در دستگاه‌های دیگر تماشا کنید.

با اجرای شگفت انگیزی از کریس پرت در نقش ماریو، برادران سوپر ماریو. فیلم نشان می‌دهد که لوله‌کش مورد علاقه نینتندو و برادرش (با صدای چارلی دی) به پادشاهی قارچ برده می‌شوند، جایی که آنها با پرنسس هلو به نیرو می‌پیوندند تا Bowser قدرتمند را متوقف کنند. فیل اوون در نقد فیلم برادران سوپر ماریو نوشت: «فیلم برادران سوپر ماریو بیش از یک کمدی کارتونی، یک فیلم اکشن شگفت‌آور عالی است. از GameSpot. این فیلم هم بسیار خنده دار و هم زیباست، این فیلم جشنی برای چشم هاست.

بخوانید  سیفو اقتباس زنده اکشن درک کولستاد از جان ویک را دریافت می کند - گزارش

تحریریه مجله بازی یک گیمر