تایید انتشار بازی Zombieland Headshot Fever Reloaded در پلی استیشن VR2

طی جدیدترین اخبار بازی، XR Games اعلام کرد که بازی Zombieland Headshot Fever Reloaded همزمان با عرضه پلی استیشن VR2 در تاریخ 22 فوریه (3 مارس) سال جاری در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در Zombieland Headshot Fever به زامبی ها شلیک کنید

Zombieland Headshot Fever ابتدا برای PlayStation VR در بهار 2021 منتشر شد. نسخه PlayStation VR2 این بازی با قیمت 24.99 دلار در فروشگاه PlayStation به فروش می رسد.

جیک زیم، معاون ارشد سرگرمی های واقعیت مجازی در سونی پیکچرز اینترتینمنت در بیانیه ای گفت: «ارائه نسخه بازسازی شده بازی برنده جوایز Zombieland: Headshot Fever برای مخاطبان جدید PlayStation VR2 ضروری بود. ویژگی‌های سخت‌افزاری جدید این هدست به تیم XR Games اجازه می‌دهد تا Zombieland: Headshot Fever را به سطح جدیدی از سرگرمی‌های فراگیر ببرد. واقعاً بهترین بازی تیراندازی آرکید است و من نمی‌توانم منتظر بمانم تا بازیکنان سخت‌افزار و گیم‌پلی جدید را در عمل تجربه کنند.”

نسخه ارتقا یافته بازی شوتر واقعیت مجازی Zombieland Headshot Fever، پشتیبانی از محرک‌های تطبیقی ​​پلی‌استیشن VR2 و بازخورد لمسی را به همراه بهبودهایی مانند انیمیشن‌های شخصیت‌های بهبودیافته، سیستم پیشرفت اصلاح‌شده و هاب جدید، در دسترس خریداران هدست‌های نسل بعدی سونی اضافه می‌کند.

XR Games تایید کرده است که نسخه Reloaded بازی Zombieland Headshot Fever پس از انتشار PlayStation VR2 در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.