تام کروز پس از دیدن فلش عاشق این فیلم شد

حدود سه ماه دیگه فیلم فلش روی پرده های سینما خواهد رفت و طبق جدیدترین ها هم اکنون اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم دنیای دی سی را تام کروز تماشا کرده است. منابع نزدیک به هالیوود ریپورتر به هالیوود ریپورتر گفتند که تام کروز، ستاره اکشن اخیراً از رئیس برادران وارنر خواسته است. دیسکاوری، دیوید زاسلاو، به او اجازه می دهد فلش را تماشا کند. سپس زسلاو یک کپی از فیلم را برای او می فرستد و طبق گزارش ها، کروز پس از تماشای آن عاشق آن شد.

البته فیلم در شرایط عادی به کروز داده نشد و یکی از کارمندان وارنر فیلم را به خانه کروز آورد و تا زمانی که این بازیگر فیلم فلش را تماشا کرد در آنجا ماند. با این حال، هنوز مشخص نیست که کروز چه فرمتی از فیلم را تماشا کرده است، اما او پس از تماشای نسخه سینمایی به استودیو بازگردانده شد. پس از تماشای فلش، کروز آنقدر تحت تأثیر قرار گرفت که یک تماس تلفنی غافلگیرکننده با کارگردان فیلم، اندی موشیاتی برقرار کرد و به او برای ساخت فیلم تبریک گفت و به او گفت که فلش تمام چیزی است که ما از او انتظار داریم. و فلش آن نوع فیلم است، چیزی که ما در حال حاضر به آن نیاز داریم.

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، ستاد کلمونز، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سر مونیکا جکسون و رودی مانکوسواز جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در فیلم فلش قطعی و اعلام شده است. اندی موچیاتی که قبلا فیلم It and It: Chapter 2 را کارگردانی کرده بود، فیلم فلش را بر اساس فیلمنامه ای از کریستینا هادسوننویسنده Bumblebee مسئول بود

بخوانید  نمایش گیم پلی و محیط های مختلف در فیلم بازسازی Super Mario RPG

فیلم فلش در تاریخ 16 ژوئن 2023 (26 ژوئن 1402) اکران خواهد شد. فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One، فیلم بعدی تام کروز در تاریخ 14 جولای 2023 (23 جولای 1402) اکران می شود و نکته جالب این است که این فیلم در رقابت مستقیم با The Flash در جعبه است. دفتر.

تام کروز ستاره اکشن به تازگی فیلم فلش را تماشا کرده و عاشق آن شده است.