دنزل واشنگتن به بازیگران فیلم گلادیاتور ۲ اثر ریدلی اسکات پیوست

دنزل واشنگتن آخرین بازیگری است که پس از قراردادی با پارامونت، در فیلم گلادیاتور ۲ ساخته ریدلی اسکات بازی کرده است.

مقاله مرتبط:

  • بهترین فیلم های دنزل واشنگتن

بالاخره فیلم گلادیاتور 2 در دست ساخت است و هم اکنون با توجه به اخیرا اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری به جمع بازیگران گلادیاتور 2 اضافه شده است. دنزل واشنگتن، برنده دو جایزه اسکار که اخیرا در فیلم The Equalizer 3 بازی کرده است، قرار است پس از 16 سال با ریدلی اسکات در دنباله گلادیاتور همکاری کند. Deadline گزارش داد. به گفته منابع نزدیک به پارامونت، واشنگتن در مراحل پایانی مذاکرات با پارامونت برای گلادیاتور 2 است و واشنگتن و اسکات که پیش از این در فیلم آمریکایی گانگستر با هم کار می کردند، در آستانه یک همکاری دیگر هستند.

در پایان فیلم گلادیاتور، لوسیوس چنان تحت تأثیر ماکسیموس راسل کرو قرار گرفت که او و مادرش را نجات داد. فیلم The Gladiator 2 در 22 نوامبر 2024 اکران می شود. ریدلی اسکات برای کارگردانی Gladiator 2 بازخواهد گشت و وظیفه نوشتن فیلمنامه گلادیاتور 2 بر عهده دیوید اسکارپا است که قبلا با اسکات در فیلم All The Money In کار کرده بود. جهان و ناپلئون

گلادیاتور در سال 2000 اکران شد و بیش از 460 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت. گلادیاتور همچنین نامزد 11 جایزه اسکار شد و برنده 5 جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای راسل کرو شد. دنزل واشنگتن پیش از این دو جایزه اسکار را برای بازی در فیلم Glory و فیلم Training Day و همچنین بازی در آثاری مانند فیلم Cry Freedom، فیلم Malcolm X، فیلم The Hurricane، فیلم Flight، فیلم دریافت کرده است. فیلم Fences (نامزد دو جایزه بازیگر و تهیه کننده)، فیلم Roman J. Israel، Esq و فیلم The Tragedy of Macbeth نامزد 8 جایزه اسکار شدند.

بخوانید  Twisted Metal برای فصل دوم تمدید شد

ریدلی اسکات در پشت صحنه پرومتئوس

اوایل پاول ماسکلبازیگر سریال مردم عادی و فیلم Aftersun برای ایفای نقش لوسیوس و بری کیوگانبازیگر سریال Banshees of Inisherin و Chernobyl به عنوان امپراطور بد و منفی در فیلم Gladiator 2 انتخاب شده است. گلادیاتور ۲ داستان لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کانی نیلسن و خواهرزاده کومودوس با بازی خواکین فینیکس را دنبال می‌کند.