تام کروز در حال مذاکره برای بازی در جدیدترین فیلم تارانتینو است


تام کروز قرار است در جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو به نام The Movie Critic بازی کند.

به گزارش رسانه اینسایدر، تام کروز مذاکره برای پیوستن به بازیگران آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو این فیلم منتقد فیلم نام دارد. این بازیگر در حال حاضر برنامه بسیار شلوغی دارد، اما ظاهراً او در حال تنظیم برنامه های خود برای ایفای نقش در این فیلم مورد انتظار است. او احتمالاً بیشتر سال را صرف فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن 8» خواهد کرد، اما سعی خواهد کرد تا در این بین یا پس از آن به فیلم منتقدان برسد.

سونی پیکچرز احتمالا فیلم The Movie Critic و استیسی شر کوئنتین تارانتینو که در Pulp Fiction، Django Unchained و The Hateful Eight کار کرده است، تهیه‌کننده آن خواهد بود. جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در سال 2025 اکران خواهد شد.

جزئیات کمی در مورد داستان فیلم فاش شده است، اما مشخص است که فیلم منتقد در کالیفرنیا در دهه 1970 می گذرد و بر اساس زندگی واقعی مردی است که نقد فیلم می نوشت اما هرگز واقعاً مشهور نشد. برد پیت از جمله گزینه های بازی در نقش شخصیت اصلی این فیلم است. او قبلا با تارانتینو در روزی روزگاری در هالیوود کار کرده بود.

فیلم روزی روزگاری در هالیوود جدیدترین اثر کوئنتین تارانتینو است که در سال 2019 اکران شد.به جز برد پیت، بازیگران مشهور دیگری مانند لئوناردو دیکاپریو، مارگو رابی، آل پاچینو و آستین باتلر در آن نقش داشتند. کوئنتین تارانتینو قصد داشت در سال 2023 یک سریال هشت قسمتی تولید کند، اما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره زمان پایان این پروژه وجود ندارد.

بخوانید  با گربه عنکبوتی و اسپایدر رکس در تریلرهای انیمیشن Spider-Man: Through the Spider-Verse آشنا شوید
تحریریه مجله بازی یک گیمر