تام هنکس و رابین رایت برای فیلم بعدی با تام کروز Deepfake Tech هم سن و سال خواهند شد

البته پیر شدن چیز جدیدی برای دنیای سینما نیست، زیرا فیلم‌هایی مانند مرد ایرلندی، کاپیتان مارول و مرد جمینی همگی از نوعی از این فناوری استفاده کرده‌اند.

فناوری مورد استفاده برای پیری یک سیستم هوش مصنوعی است که به نام متافیزیک لایو شناخته می شود. رئیس شرکت تام گراهام این هفته اعلام کرد که متافیزیک قراردادی با CAA امضا کرده است تا فناوری و خدماتی را برای استودیوهای هالیوود برای پیری و احتمالاً بیشتر ایجاد کند.

به گفته تام هنکس و رابین رایت، ستاره های فارست گامپ، دوباره با کارگردان رابرت زمکیس برای فیلم جدیدی همکاری می کنند که در آن این دو بازیگر با استفاده از فناوری پشت آن ویدئوهای عجیب و غریب TikTok تام کروز، پیر خواهند شد. هالیوود ریپورتر.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این فیلم اینجا نام دارد و بر اساس رمان گرافیکی ریچارد مک گوایر ساخته شده است. رمان در اتاقی می گذرد و سال ها همان شخصیت ها را دنبال می کند.

فیلم اینجا که پل بتانی و کلی ریلی نیز در آن نقش آفرینی می کنند، قرار است در سال 2024 اکران شود.

کوین بیلی، سرپرست VFX، گفت: دیدن محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی Metaphysic که به طور یکپارچه در یک فیلمبرداری زنده روی صحنه ادغام شده است، شگفت انگیز است. هنرپیشه‌ها حتی می‌توانند از این فناوری به‌عنوان «آینه‌ای برای جوانان» استفاده کنند – انتخاب بازیگران را در زمان واقعی برای جوانان خود آزمایش کنند.»

بخوانید  بازی چند نفره و متقابل Palworld توضیح داده شده است

رئیس CAA، جوآنا پوپر، می گوید که گروه هالیوود هر زمان که از ابزارهای متافیزیک لایو استفاده کند، رویکرد «اول اخلاق» را در پیش خواهد گرفت. پوپر گفت چنین فناوری‌ها و سیستم‌هایی می‌توانند «فرصتی باورنکردنی را برای صنعت سرگرمی و فراتر از آن باز کنند».

تحریریه مجله بازی یک گیمر