بازی چند نفره و متقابل Palworld توضیح داده شده است


به تنهایی کار سختی است، بنابراین تعدادی از دوستان را به حالت چند نفره Palworld بیاورید و به آنها اجازه دهید کارهای سنگین را انجام دهند. بسته به پلتفرم، می‌توانید به چهار یا 32 بازیکن برای ماجراجویی‌های Palworld خود بپیوندید، اما بازی هیولاگیر واقعاً دوست ندارد به شما بگوید چگونه این کار را انجام دهید. راهنمای چند نفره Palworld ما نحوه بازی با دوستان و ویژگی‌های Co-op را در هر پلتفرم توضیح می‌دهد.

نحوه بازی در جلسات چند نفره Palworld

اگر می خواهید Palworld را با دوستان خود بازی کنید، دو گزینه دارید. شما می توانید دنیای خود را بسازید و به راحتی میزبان دوستان خود باشید. از صفحه انتخاب جهان، “ایجاد دنیای جدید” را انتخاب کنید. در مرحله بعد، تنظیم “چند نفره” را فعال کنید. به طور پیش‌فرض خاموش است، بنابراین هر بار که دنیایی برای بازی مشترک ایجاد می‌کنید، باید دوباره آن را روشن کنید. این تنها کاری است که در این مرحله باید انجام دهید، پس فقط بعد از آن بازی را به طور معمول شروع کنید.

در حال پخش: Palworld – 15 چیزی که کاش می دانستم

قبل از شروع جلسه باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید به صورت انفرادی بازی کنید یا با دوستان. تنظیماتی که هنگام شروع یک بازی جدید انتخاب می‌کنید، برای مدت یک جلسه در آن جهان اعمال می‌شود.

اگر در حال شروع یک دنیای تک نفره هستید و می‌خواهید به چند نفره ارتقا دهید، باید دنیای خود را برجسته کنید و قبل از شروع جلسه، «تغییر تنظیمات جهان» را انتخاب کنید. همچنین می توانید یک کد دعوت را در صفحه عنوان وارد کنید تا به دنیای دوستان بپیوندید.

شما فقط می توانید تنظیمات جهان را از منو تغییر دهید، نه بعد از شروع بازی.
شما فقط می توانید تنظیمات جهان را از منو تغییر دهید، نه بعد از شروع بازی.

اگر روی ایکس باکس یا ویندوز بازی می‌کنید، فقط می‌توانید با حداکثر سه بازیکن دیگر بازی کنید. Palworld در Steam به شما این امکان را می دهد که سرورهای اختصاصی ایجاد کنید که می توانند حداکثر 32 بازیکن را در خود جای دهند.

کد دعوت Palworld

اگر می خواهید با یک کد دعوت به بازی بپیوندید، باید از دوست خود بخواهید آن را در خارج از بازی برای شما ارسال کند. کد دعوت شما را که می توانید برای دوستان خود ارسال کنید در منوی گزینه ها یافت می شود، اما فقط در صورتی که شما در دنیایی بازی می کنید که چند نفره فعال است. روی نماد چشم کلیک کنید تا کد نمایش داده شود و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کد دعوت فقط در دنیای چند نفره ظاهر می شود، بنابراین اگر تنظیمات شما ظاهر نشد، تنظیمات خود را بررسی کنید.
کد دعوت فقط در دنیای چند نفره ظاهر می شود، بنابراین اگر تنظیمات شما ظاهر نشد، تنظیمات خود را بررسی کنید.

هر بار که جلسه ای را شروع می کنید، کد تغییر می کند، بنابراین باید هر بار که شما و دوستانتان بازی می کنید، این روند را تکرار کنید.

بخوانید  Physical Batman: Arkham Trilogy Switch Port برای دو بازی نیاز به دانلود دارد

تعاونی Palworld چگونه کار می کند؟

هر کاری که به تنهایی در Palworld انجام می دهید، می توانید آن را با دوستان انجام دهید. تعاونی Palworld به شما امکان می دهد با هم بسازید، کاوش کنید، با موجودات دیگر بجنگید و منابع را به اشتراک بگذارید. با این حال، هنوز هیچ PvP Palworld وجود ندارد، بنابراین نمی توانید یکدیگر را در نبردها به چالش بکشید.

Palworld crossplay چگونه کار می کند؟

Palworld از پخش متقابل بین Xbox Series X|S و PC پشتیبانی می کند از طریق ویندوز به محض اینکه بازی در تاریخ 19 ژانویه 2024 وارد دسترسی اولیه شد. توسعه دهنده Pocketpair قصد دارد در برخی مواقع پشتیبانی متقابل کامل را بین اکوسیستم Xbox و Steam اضافه کند، اما هیچ تاریخی برای عرضه آن در نظر گرفته نشده است.

فضاهای وسیع، بیوم های منحصر به فرد و حتی موجودات غریبه تر در Palworld منتظر شما هستند. می‌توانید در مرکز راهنمای ما درباره بازی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر