الک بالدوین به اتهامات فدرال در ارتباط با تیراندازی فیلمساز Rust در سال 2021 متهم شد.



الک بالدوین امروز توسط هیئت منصفه بزرگ به اتهامات مربوط به مرگ هالینا هاچینز، فیلمبردار در سال 2021، متهم شد که در جریان تمرینات فیلم آینده اش، زنگار، توسط بالدوین به ضرب گلوله کشته شد.از طریق AP).

این پرونده پس از افشای شواهد جدیدی در مورد تفنگی که در نهایت به زندگی هالینا هاچینز، فیلمساز 42 ساله اوکراینی پایان داد، توسط دادستان ویژه در سانتافه مطرح شد.

در 20 آوریل 2023، تمام اتهامات جنایی علیه بالدوین – که اظهاراتش در مورد اینکه آیا او اغلب ماشه را فشار داده است یا نه – در نهایت کنار گذاشته شد، در حالی که اتهامات علیه هانا گوتیرز-رید، اسلحه ساز سر صحنه طبق برنامه پیش رفت. اما اکنون، کیفرخواست بالدوین می تواند او را از نظر کیفری مسئول مرگ هاچینز کند.

بر اساس گزارش ها، دادستان های ویژه درگیر پس از صرف حدود یک روز و نیم صرف ارائه یافته های خود به هیئت منصفه، از ارائه هرگونه اظهاراتی به رسانه ها خودداری کردند. اما وکلای بالدوین، لوک نیکاس و الکس اسپیرو، در ایمیلی گفتند که “منتظر روز ما در دادگاه هستند” و قصد دارند با این اتهامات مبارزه کنند.

بالدوین هم ستاره فیلم و هم یکی از تهیه کنندگان اصلی آن بود که باعث شد او مسئولیت تولید فیلم را برعهده بگیرد که باعث شد چند نفر از خدمه به دلایل امنیتی صحنه را ترک کرده و در محل توقف کنند. حداقل یک شلیک تصادفی اسلحه در محل فیلمبرداری قبل از شلیک گلوله به هاچینز و کارگردان جوئل سوزا، که در حال فیلمبرداری از تمرین صحنه ای بودند که در آن بالدوین قصد داشت اسلحه را به سمت دوربین شلیک کند، رخ داد. سوزا آسیب جدی ندید، اما هاچینز با هواپیما به بیمارستان دانشگاه نیومکزیکو منتقل شد، جایی که در بدو ورود اعلام شد که مرده است.

بخوانید  Suicide Squad: Kill The Justice League Hackers Are Already Playing As Next Season's Character

مراحل قانونی در حال انجام مربوط به این پرونده عمدتاً مخفی نگه داشته شده است، اما AP تأیید کرد که دو نفر از شاهدانی که این هفته در دادگاه دیده شدند، اعضای گروهی بودند که روی فیلمبرداری فیلم کار می کردند. یکی از خدمه در صحنه فیلمبرداری بود که این حادثه مرگبار رخ داد، در حالی که یکی دیگر از خدمه بخشی از گروهی بود که یک روز قبل از تیراندازی به دلایل امنیتی صحنه را ترک کردند.

اگر بالدوین از نظر جنایی مسئول مرگ هاچینز شناخته شود، ممکن است به زندان محکوم شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر