Showtime رسماً به “Paramount+ with Showtime” تغییر نام خواهد داد.

این یادداشت همچنین نشان می‌دهد که اقدامات کاهش هزینه‌ها با این اقدام همراه خواهد بود و پارامونت سرمایه‌گذاری را از مناطقی که «کمتر از 10 درصد از دیدگاه‌های ما را نمایندگی می‌کنند، منحرف می‌کند». ورایتی گزارش می دهد که حداقل یک سریال تکمیل شده که قرار بود در Showtime برای اولین بار در حال عرضه به پلتفرم های دیگر باشد، به امید یک قرارداد جدید. همانطور که Variety اشاره می کند، به احتمال زیاد ترس از یک رکود قریب الوقوع به این تصمیم کمک کرده است، به این امید که دو سرویس ادغام شده منجر به کارایی عملیاتی بهتر برای کل شرکت شود.

در مجموع، این یک حرکت بسیار عجیب برای پارامونت است، با توجه به اینکه Showtime یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در فضای تلویزیون پریمیوم است. با این حال، این امر باعث نشده است که سرویس‌های پخش جریانی تغییرات عجیبی را در گذشته ایجاد کنند – روزهای HBO Go را به خاطر دارید؟ – پس ما فقط باید آن را همانطور که هست بپذیریم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با عرض پوزش، طرفداران Showtime – یکی از غول های اصلی تلویزیون پولی ممتاز دیگر سرویس مستقل خودش نیست. شرکت مادر پارامونت این هفته اعلام کرد که Showtime اکنون در سطح برتر سرویس پخش Paramount+ ادغام خواهد شد. این سرویس دو به یک با عنوان جذاب «Paramount+ with Showtime» شناخته می‌شود، که قبلاً نام بسته پخش دوگانه‌ای بود که شامل هر دو سرویس بود.

بخوانید  تمرکز به‌روزرسانی های آتی Heroes of the Storm روی رفع اشکالات بازی

مطابق با تنوعباب باکیش، مدیر عامل پارامونت، در یادداشتی به کارکنان، به کارمندان گفت که تغییر نام تجاری به شرکت کمک می‌کند «کل مجموعه محتوای خود را برای تعمیق روابط با مصرف‌کنندگان و همچنین «تقویت همسویی در سراسر» به کار گیرد. پیشنهادات داخلی و بین المللی ما Paramount+.” او همچنین خاطرنشان می کند که Paramount+ بین المللی در حال حاضر Showtime را زیر چتر خود قرار داده است.